“Hvis man skal forsøge at skabe”

Marcantonio Trattoria Pizzeria
nr. 6 af 308 Restauranter i Odense
Beskrivelse: Konceptet bag et "Trattoria" er, at skabe autentisk, traditionel og rustik italiensk mad, hvor smagen og de nøje udvalgte råvarer er i højsædet krydret med en god og uformel stemning. Vi glæder os til at byde jer velkommen til en bid af Italien.
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Hvis man skal forsøge at skabe en “ægte” Italiensk trattoria stemning, bør man starte med at købe bedre råvarer . Parmesanen er den dårlige fra dåse, brødet er tørt, pastaen smager af pap. Så er betjeningen heller ikke fantastisk. Vi endte med at gå før desserten, da den ikke var værd at vente på

Tak, ThereseHamilton

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Marcantonio severer superlækker mad, sødt personale, skøn stemning og god service! Dejlig oplevelse i Odense :)

1  Tak, 712miam
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Italiensk når det er bedst. Både pastaretter og pizzaer kan anbefales. Prøv deres kartoffelpizza og italiensk øl

2  Tak, kennethobeling
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Blev budt velkommen af flink vært. Spurgte servetrice til råds, super service der også... Prikke over i'et, fantastisk mad, synes både unge og voksne...

Tak, 63kimo
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig god og velsmagende pastaret. Stedet oser af god stemning og betjeningen er helt i top! Tak for mad.

1  Tak, The_Neergaard

Rejsende, der kiggede på Marcantonio Trattoria Pizzeria, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Marcantonio Trattoria Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!