TripAdvisor

Dubrovnik Restaurant
nr. 84 af 341 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Har besøgt stedet før og har altid været meget tilfreds med både mad og betjening, stedet er af ældre dato men det er super hyggeligt og bestemt et besøg værd.

Billedet viser entreco med kartofler, champignon sauce og tilbehør, super velsmagende og meget mørt.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Lone5792

Anmeldt 13. februar 2019

Værten Bobby en oplevelse i sig selv , leverede diskret opmærksomhed med betjeningen , og kokken leverede maden , som var over det man havde forventet . Stedet kan absolut anbefales .

Dato for besøg: november 2018
Tak, ctv2017
Anmeldt 28. september 2018 fra mobile enheder

Vi var en familie på 5 (2 voksne og 3 børn/teenagere), der havde købt en deal med wienerschnitzler lavet af svinemørbrad med tilbehør. Som sådan havde vi ikke de store forventninger til måltidet andet end et måltid mad til fornuftige penge. Det flaskede sig sådan, at det blev en fredag aften, hvor familien drog afsted. I godt humør klar til weekenden kørte vi afsted, og vi var klar til at hygge, og hvad pokker dealen havde jo ikke kostet al verden, så vi snakkede om på vejen, at vi fint kunne tage både forret og dessert. Vi ankom og fik hurtigt fornemmelsen af, at værten Bobby i den grad havde undervurderet potentialet i at sælge til os.

Vi blev anvist det reserverede bord. Men i stedet for at vise os menukort og friste med forret eller vise et vinkort, kom Bobby ulasteligt klædt i smoking (hvilket står lidt i kontrast til stedets lidt outdatede indretning) og kiggede på os og sagde “Nå, I skal have jeres deal og I 2 forældre skal vel have husets rødvin og I drenge en cola hver”. Det var egentlig et spørgsmål, men blev mest af alt leveret som en tør konstatering af, at det var nok, hvad vi ville ofre på sagen. Lidt paf sagde vi bare ja til Bobbys konstatering.

Maden vil vi ikke anmelde - den matchede fint prisen på dealen. Nå, men vi hyggede os og fik spist og fik lidt ekstra kartofler og sovs, da vi spurgte efter det, og vi nåede også at få en bemærkning fra Bobby, da han tog af bordet, om at der var 3 kartofler tilbage (om det var sagt i sjov eller sarkastisk ment, kunne vi ikke helt vurdere). Nå, vi var stadig i godt humør, så hvis Bobby havde spurgt om vi ville se dessert-kortet havde vi garanteret sagt ja, og også bestilt dessert og kaffe. Igen virkede det som om, at vi var stemplet som en familie, der skulle på restaurant så billigt som muligt. Det blev så også billigt for os, men det var kun fordi Bobby i den grad undervurderede potentialet i et salg og i den grad sløsede i rollen som vært og tjener. Vi tog derfra med følelsen af, at han havde fortrudt at have lavet deal-tilbuddet. Nå, vi købte lidt lækkert på vejen hjem og tog kaffen derhjemme i stedet.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Fiskehejre
Anmeldt 6. august 2018

Vi besøgte restaurant Dubrovnik en almindelig hverdagsaften og alligevel var der mange gæster. Mange stamgæster borger for en god kvalitet (var også ganske udmærket). Lidt gammeldags indretning men hyggeligt

Dato for besøg: april 2018
Tak, rolfmn
Anmeldt 13. februar 2018 fra mobile enheder

God mad ..... Fin betjening af værten med autencitet god musik ‍♀️
Bedste Dubrovnik vin med egen label med hjem

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Claudia P

Rejsende, der kiggede på Dubrovnik Restaurant, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Dubrovnik Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!