TripAdvisor

nr. 84 af 341 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 31. juli 2015

Har boet i Odense i snart 20 år, og denne restaurant har eksisteret længere tid. Besøgt et par gange i de år, og og konceptstort set været det samme alle år. 3 retter til en fornuftig pris.
Maden er ok, men mangler smag og kan til tider virke lidt kønsløs.
respekt, at de har holdt så mange år. Det er sandsynlig mange gode stamkunder, men personligt syntes jeg at det er for kedeligt

Dato for besøg: januar 2015
Tak, jessmoeller

Anmeldt 28. juli 2015 fra mobile enheder

Der er hyggeligt på Dubrovnik og værten Bobby er fremragende.
Maden er OK, og prisen er absolut i den billige ende.
Der kunne så godt gøres lidt mere vs maden. Grøntsager er fra fryseren, og saucen meget mild, men kødet var godt.
Samlet set lever køkkenet ikke op til den stemning Bobby sætter, og det er synd for så var der klart 5 stjerner.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Gizmoalf
Anmeldt 12. juni 2015

Dette er stedet jeg tager hen med drengene.
Fin mad, ikke noget at prale med, men det er fint!
Husk at tage bussen, for du bliver kørt midt over af Bobby. Han servere SLIVOVITS istedet for vand:-)

Dato for besøg: marts 2015
2  Tak, Peter I
Anmeldt 15. maj 2015

Vi fik agurkesalat med yougurd og hvidløg til forret og spyd til hoved ret og der virkelig rigtig meget af den, smagen var god til maden fik vi husets vin som var ok og i rigelige mængder da tjeneren Bobby rundhåndet kom med en ekstra flaske stedet er bestemt et besøg vær hvis man søger en tidslomme hvor tingene er som de var for 30 år siden. Ja måske også priserne to personer 550.-

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Bo777777
Anmeldt 27. februar 2015

Udefra ser restauranten ser ikke ud af så meget, men gå endelig ikke forbi, hvis du er ude efter et virkelig lækkert måltid mad med inspiration fra det balkanske køkken.

Værten "Bobby" tager imod i stilfuld mørk habit og butterfly. Dagens tilbud var en 3-retters menu med gullaschsuppe, entrecote og pandekage med is til 149 kr pr. person. Dejlig mad med et særligt plus for gode detaljer, som at grøntsagerne var sprøde og smagfulde (ikke kogt bløde som det ellers ofte sker)..

Dertil husets egen bløde og indtagende shiraz-rødvin. Hvor vi oven i købet fik den tredje flaske foræret på husets regning. Ja, på "Dubrovnik" tager man sig virkelig godt af sine gæster. Alt i alt særdeles meget valuta for pengene. En restaurant man meget gerne vender tilbage til!

Dato for besøg: februar 2015
    • Stemning
3  Tak, Michael J

Rejsende, der kiggede på Dubrovnik Restaurant, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Dubrovnik Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!