TripAdvisor
Odense
Tilføj
Indbakke
Søg

“Stemning og mad som for 30 år siden 😄”
Anmeldelse af Dubrovnik Restaurant

Dubrovnik Restaurant
nr. 84 af 341 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. maj 2015

Vi fik agurkesalat med yougurd og hvidløg til forret og spyd til hoved ret og der virkelig rigtig meget af den, smagen var god til maden fik vi husets vin som var ok og i rigelige mængder da tjeneren Bobby rundhåndet kom med en ekstra flaske stedet er bestemt et besøg vær hvis man søger en tidslomme hvor tingene er som de var for 30 år siden. Ja måske også priserne to personer 550.-

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Bo777777

Anmeldt 27. februar 2015

Udefra ser restauranten ser ikke ud af så meget, men gå endelig ikke forbi, hvis du er ude efter et virkelig lækkert måltid mad med inspiration fra det balkanske køkken.

Værten "Bobby" tager imod i stilfuld mørk habit og butterfly. Dagens tilbud var en 3-retters menu med gullaschsuppe, entrecote og pandekage med is til 149 kr pr. person. Dejlig mad med et særligt plus for gode detaljer, som at grøntsagerne var sprøde og smagfulde (ikke kogt bløde som det ellers ofte sker)..

Dertil husets egen bløde og indtagende shiraz-rødvin. Hvor vi oven i købet fik den tredje flaske foræret på husets regning. Ja, på "Dubrovnik" tager man sig virkelig godt af sine gæster. Alt i alt særdeles meget valuta for pengene. En restaurant man meget gerne vender tilbage til!

Dato for besøg: februar 2015
    • Stemning
3  Tak, Michael J
Anmeldt 14. december 2014

Det bedste mad, serveret af den bedste vært. Ganske enkelt! Lækker menu med den dejligste mad til overkommelige priser.

Dato for besøg: september 2014
2  Tak, steenkjaer
Anmeldt 27. november 2014 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted, med god atmosfære og rigtig god mad, samt betjening. Kommer helt sikkert igen. Der er nemt til parkering.

Tak, thomasutne
Anmeldt 2. september 2014

Jeg kom forbi her uden bordbestilling og fik serveret dejlig mad og der var meget på tallerkenen. En udemærket restaurant hvor kunden har det godt.

Dato for besøg: oktober 2013
Tak, DRNM50

Rejsende, der kiggede på Dubrovnik Restaurant, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Dubrovnik Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!