TripAdvisor
Odense
Tilføj
Indbakke
Søg

“Lille listigt sted med godt køkken og fin atmosfære”
Anmeldelse af Dubrovnik Restaurant

Dubrovnik Restaurant
nr. 84 af 341 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. december 2012

Vi har gennem flere år jævnligt gæstet "Bobby" på "Dubrovnik". Fremragende grillmad, hyggelig, nærmest hjemlig atmosfære. Bobby hygger om sine gæster og hans kone er ferm i køkkenet.
Bobby går ikke på akkord med kvaliteten. Gode vine også. (og slivovitch!)

Dato for besøg: januar 2012
Tak, Søren Y

Anmeldt 17. november 2012

Vi kommer ofte på Dubrovnik og det er lige hyggeligt hver gang. Maden er super god og altid god betjening. Mvh. Natasha og Kent

Dato for besøg: august 2012
5  Tak, Kent N
Anmeldt 11. oktober 2012

Bobby, ejeren, skaber en fantastisk stemning omkring sine gæster. Maden var super lækker.. 5 stjerner herfra.

Dato for besøg: september 2012
1  Tak, Mathilde Klinte H
Anmeldt 27. juli 2012

Medlevende vært giver restauranten et godt plus, prisen var særdeles billig. vi fik et ok måltid og en god oplevelse. vi kommer helt sikkert igen en dag.

Dato for besøg: april 2012
2  Tak, Strandmark
Anmeldt 5. april 2012

Ejeren, som også serverer, "Bobby" Slobodan byder gæsterne hjertelig velkommen, og hans kone laver fremragende mad.
Få retter, men godt og hjemmelavet. Nyd det!
Gårdhaven er åben om sommeren.

Dato for besøg: august 2011
5  Tak, Funen

Rejsende, der kiggede på Dubrovnik Restaurant, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Dubrovnik Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!