“Fantastisk stemning!”

nr. 81 af 349 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 11. oktober 2012

Bobby, ejeren, skaber en fantastisk stemning omkring sine gæster. Maden var super lækker.. 5 stjerner herfra.

Dato for besøg: september 2012
1  Tak, Mathilde Klinte H

Anmeldt 27. juli 2012

Medlevende vært giver restauranten et godt plus, prisen var særdeles billig. vi fik et ok måltid og en god oplevelse. vi kommer helt sikkert igen en dag.

Dato for besøg: april 2012
2  Tak, Poul S
Anmeldt 5. april 2012

Ejeren, som også serverer, "Bobby" Slobodan byder gæsterne hjertelig velkommen, og hans kone laver fremragende mad.
Få retter, men godt og hjemmelavet. Nyd det!
Gårdhaven er åben om sommeren.

Dato for besøg: august 2011
5  Tak, Funen
Anmeldt 8. januar 2012

Rigtig hyggelig restaurant med mutter i køkkenet og fatter der hygger om gæsterne. Veltilberedt mad og god vin - og så kan der sagtens falde en ekstra lille forkælelse af til gæsterne.

4  Tak, Kristine H
Anmeldt 10. september 2010

En rigtig god oplevelse
Maden var perfekt og vi blev ikke ruineret
Kan kun anbefales til andre
Erik Ullerslev

3  Tak, Joch58

Rejsende, der kiggede på Dubrovnik Restaurant, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Dubrovnik Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!