“Par middag”
Anmeldelse af Marcellos Odense

Marcellos Odense
nr. 88 af 310 Restauranter i Odense
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Kom lidt sent ud og lede efter et sted at spise. Endte på Marcellos. Blev godt modtaget af venlig tjener. Fik hurtigt de 2 glas vin. Efter rimelig vente tid, fik vi maden. Det så flot ud og smagte rigtig godt.

Tak, transmittinglive

Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Utrolig hyggeligt sted med smilende personale. Hyggeligt både inde og ude. Lækker frokost for fornuftige priser

Tak, 629lotteh
Anmeldt 20. juni 2020

Vi besøgte restauranten 20. juni 2020.
Blev modtaget med et smil og velkommen..
Fik anvist bord nr. 1..
Bestilte drikkelse, 2 Tuborg øl og 2 oksemørbrad bøf, med sauce og stegt medium.
Blev serveret, som bestilt, medium..
Rigtig lækker bøf, velsmagende og mør,,
Som dessert 2 gange kaffe og æblekage og chokoladekage..
Lækkert..
Sød og smilende

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Bjarke L
Anmeldt 13. juni 2020

Vi er to voksne og to store børn, der alle fik burger. Det er virkelig lækkert og der er rigeligt af det. Til ok pris.
Kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 815heidil
Anmeldt 2. april 2020 fra mobile enheder

Vi var inde til frokost og få en lækker gang nachos de var virkelig virkelig gode. Super god smag, masser af kylling og masser af ost.
Vil mene guacomolen var hjemmelavet. Alt dyppelsen var rigtig godt. Vi kommer helt sikket igen

Dato for besøg: april 2020
Tak, troelsc724

Rejsende, der kiggede på Marcellos Odense, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Marcellos Odense? Fortæl om dine oplevelser!