“Umenneskelig dårlig behandling”
Anmeldelse af Cafe FLEURI

Cafe FLEURI
nr. 58 af 308 Restauranter i Odense
Anmeldt 25. januar 2020

Aldrig har jeg haft så dårlig en oplevelse før!!!
Har af den ene grund oprettet en google-konto KUN for at fortælle omverden at INGEN burde støtte sådan et sted som dette - det er fuldstændig absurd...
For et par måneder siden besøgte jeg stedet for 2. gang, og havde præcis den samme dårlige og hjerteskærende oplevelse som 1. gang:
Jeg kommer ind i caféen og bliver simpelthen modtaget så blidt og varmt af den/de (to forskellige piger fra gang til gang) sødeste unge piger. Samtidig med det, kan man jo ikke andet end at blive blæst bagover af de hyggelige og meget smukke omgivelser - så umiddelbart ret god start... Jeg bliver fulgt til bordet, og pigerne giver sig ikke andet end god tid og giver simpelthen så meget opmærksomhed - dejlig oplevelse indtilvidere... Dog bliver den gode start afbrudt, da jeg fra mit bord, ikke så langt fra køkkenet, tydeligt kan overhøre en noget så nedladende og ligefrem personligt kritiserende opsang om, hvor forkert hende pigen fremstår. Og desuden hvor dårlig energi og attitude hun bærer rundt på. Detaljerne i snakken er dybt rystende, og mens jeg sidder der og observerer, ser jeg kort tid efter snakken, hvordan ejeren endnu engang taler nedladende, men denne gang til en KUNDE?! Kunden er dybt forbløffet, og må nærmest flovt forlade butikken...
Inden jeg da selv forlader butikken, stiller jeg den søde pige et spørgsmål vedrørende nogle delikatesser jeg har kigget på i den ellers meget fine butik, hvortil pigen høfligt og smilende forklarer, indtil hun bliver afbrudt (OG kritiseretforan mig?!) af ejeren, som derfra tager over forklaringen og salget...
Jeg er simpelthen så dybt forarget... De stakkels piger, og hvad jeg kun kan forestille mig, at de må høre på. Det burde de ikke og det skal de ikke!
Jeg har efter disse oplevelser delt mine frustrationer med venner og familie, og det viser sig søreme at ejeren ligefrem har trumfet sig et forfærdeligt ry. Jeg håber det ry ikke kan andet end at spredes. Hun skulle skamme sig.
Ejeren af stedet har virkelig forbløffet mig med sin umenneskelige opførsel, og hun burde på ingen som helst måde drive en virksomhed med ansatte under sig. Jeg er dybt rystet...

Dato for besøg: november 2019
8  Tak, N4636HSamandat

Anmeldt 11. januar 2020

Lækker mad, men dårligt, at man skal betale for postevand.
Kage, the og kaffe var udsøgt og stemningen var god.

Tak, askkrogh
Anmeldt 21. december 2019 fra mobile enheder

Så eventyrligt et lille sted. Det emmer af personlighed og stemningen er afslappet og hyggelig. Vi fik lækker brunch drysset med alverdens lækkerier, så det lignede en lille romantisk have man fik serveret.

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, camillaogfrida
Anmeldt 9. august 2019 fra mobile enheder

Der er virkelig kælet for detaljerne hos Café Fleuri og du føler dig godt tilpas i velindrettet omgivelser.
Betjeningen er meget venlig og brunchen vi fik var velsmagende, ligeså var kaffen.
Jeg havde dog følelsen af en meget dyr, men virkelig flot anrettet frugttallerken, med primært frugt og grønt - et par skiver æble, appelsin, agurk, et par gulerødder og en kiwi.
Der var naturligvis meget andet og vi blev absolut mætte.
Cafeen kan bestemt anbefales!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, jlutzhoft
Anmeldt 13. februar 2019 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi og kom ind i en superhyggelig fransk café, hvor vi blev budt velkommen af det venligste personale. Blev bænket ved et rustikt bord i bedste franske stil og bestilte kaffe og æblekage. Blev belønnet med den skønneste kop kaffe og den mest fantastiske hjemmelavede æblekage. Dyrt, men ikke for dyrt. Jeg fik kvalitet, autencitet og atmosfære for alle pengene.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, MartinKrogh

Rejsende, der kiggede på Cafe FLEURI, kiggede også på

Har du været i Cafe FLEURI? Fortæl om dine oplevelser!