“Yderst tilfredsstillende service”

Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade)
Få mad leveret
nr. 257 af 326 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: I snart 30 år har vores restauranter dannet rammerne om store og små begivenhederne. Hvert år besøger flere end 4 millioner vores restauranter i Danmark, Sverige og Norge. Hos Jensens Bøfhus er vi tossede med traditioner – på den gode måde. For mange familier og venner er Jensens Bøfhus i sig selv blevet en tradition. Det er vi stolte af, og det værner vi om. Vi glæder os til at se dig på en af vores restauranter.
Anmeldt 10. august 2021

Har i dag 10/8 besøgt stedet. Yderst smilende modtagelse og vores booking af bord på nettet fungerede. Vi fik henvist et fint bord ved vindue som forespurgt.
En hyggelig restaurant hvor der der var rent og hyggelig miljø.
Maden vi fik var rigtig god og varm , samt der manglede ikke noget tilbehør. Personalet var gode til at spørge til om alt var godt og vi hurtig vores mad og ekstra tilbehør som bestilt. Så alt i alt super god oplevelse og vil klart anbefale til andre og kommer gerne selv igen. Lidt øv i får så mange negative anmelder og her fra os får i altså 5 stjerner. Vh. Kim B.

Tak, Q1952HGkimn
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2021

Hej Kim,

Mange tak for din fine anmeldelse
Dén er vi rigtig glade for! Dét lyder til at I har haft en rigtig dejlig aften hos os - vi glæder os til at se jer igen en anden gang

Anmeldt 29. juli 2021

Vi får en fin modtagelse. Vi får dog at vide, at når man ikke har bestilt bord, så skal man bestille mad via en app. Hold nu k*** et system! Jeg er glad for jeg er ung, men mine forældre havde da aldrig fået bestilt mad. Man skal hente en "Jensens bøfhus" app, her skal man indtaste sit bordnummer samt hvad man kunne tænke sig. Uoverskueligt på en app fremfor et menukort. Desuden skal man betale med det samme, når man bestiller! Det er jeg virkelig ikke tilfreds med.
Desuden ventede vi over 45 minutter på vores kylling/bøf, der havde vi spist første skål salat og var faktisk mætte. Maden var ok standard Jensens mad.
Salatbaren er og bliver bare kedelig efter de har skiftet koncept. Det tiltaler slet ikke en med meget store stykker løg, tomat og agurk - slet ikke i de små skåle...
Det var næsten umuligt at få fat i en tjener, så vi kunne bestille noget vand, da det den dag var 28 grader. Da vi så skulle finde ud af, hvor vi skulle betale for det ekstra vand, var endnu en gang svært at få fat i nogen. Efter flere forsøg gik vi til baren, hvor de sagde vi ikke skulle betale for vand..
En hurtig frokost på Jensens blev til flere timer.
Konceptet med app bestilling er sikkert meget smart, men jeg tager på restaurant fo at få service og det kan man ikke ligefrem sige, at man får derved.
Vi kommer ikke igen..

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Kamilla J
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Hej Kamilla,

Tak for din anmeldelse
Øv, vi er kede af, at jeres besøg ikke levede op til forventningerne I er altid stadig meget velkomne til at bestille på gammeldags manér Vi noterer selvfølgelig din feedback til dit besøg, så vi kan arbejde på at gøre det bedre

Anmeldt 2. juli 2021 fra mobile enheder

Blev fint modtaget - men derefter….. ringe ringe ringe service.
Snack kurv næsten glemt i friture og hotwings med brusk stykker
Hovedret kom og efter 40 min og vi bestilte ekstra pommes og dip med det samme (reklamere med ad libitum) de kom da vi betalte regningen. Under alt kritisk. Hele vejen igennem dårlig dårlig service - vi gjorde opmærksom på det hele da jeg betalte regningen - og rabat fik vi da - griner - 120 kr.
Så vil i have ringe service - så tag på Jensens bøfhus

Tak, kcmadsen
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2021

Hej,

Tak for din anmeldelse
Vi beklager, at jeres besøg ikke levede op til forventningerne og ventetiden Vi noterer din feedback til restauranten, så vi kan arbejde på at gøre det bedre fremover

Anmeldt 23. juni 2021 fra mobile enheder

Vi var en større gruppe der blev placeret i et lokale med en anden stor gruppe. Lokalet var for lille til så mange mennesker og personalet havde slet ikke mulighed for at komme rundt og servere. Personalet gjorde ellers hvad de kunne. Maden var jævnt kedelig. Jeg fik en coleslaw, der var uspiselig, den smagte lidt af fisk. Jeg tror mayonnaisen var harsk. Jeg kommer ikke igen.
Den beliggenhed kalder på bedre mad, mad hvor man har gjort sig umage.

Tak, 887merete
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2021

Hej Merete,

Tak for din anmeldelse
Vi beklager, at maden ikke levede op til forventningerne, og at der var pladsmangel ved bordet
Vi noterer din feedback til restauranten, så vi kan finde en bedre løsning

Anmeldt 18. juni 2021

Vi var en gruppe på 16. Hvor der var ca 45 min imellem 1 og sidste mand fik hovedret. Min egen bøf Ribeye som med tilbehør koster 209 kroner er det ringeste stykke kød jeg har sat tænderne i til dato. Jeg kan på ingen måde anbefale et besøg når kvaliteten er så dårlig.

Tak, JacobB2381
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2021

Hej Jacob,

Tak for din anmeldelse
Øv, vi beklager at maden ikke levede op til forventningerneVi noterer din feedback til ventetiden og kvaliteten

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade), kiggede også på

Har du været i Jensens Bøfhus Odense (Læssøegade)? Fortæl om dine oplevelser!