“Stemning og vin i topklasse!”
Anmeldelse af Lalou Vinbar

Lalou Vinbar
Reservér bord
fre. 18/9
20:00
nr. 27 af 310 Restauranter i Odense
Prisklasse: 100 $ - 1.000 $
Anmeldt 27. januar 2020

Servering, herunder modtagelse og vejledning, var sublim! Man betjenes af de to ejere, som er meget nærværende og ærlige! Vi fik vejledning til både vin og mad, som ikke handlede om at malke os for penge, men om at give os en god oplevelse! Maden var overraskende god, og 3 serveringer var mere end rigeligt for to voksne (spiser normalt ret meget) til aftensmad. Vinen er ikke billig, men kvaliteten er også derefter! Vi spiste for 315 kr (samlet for 2 Personer), så kommer drikkevarer oveni (vi brugte 750 kr, men det var så en hel aften vi hang ud), men der kan man jo vælge selv hvor meget og hvor længe man bliver!
Fantastisk oplevelse, kommer GERNE igen! Anbefaler dette sted til alle der holder af god stemning og gode mad/vin-oplevelser!

1  Tak, leamariasilas

Anmeldt 13. december 2019

Hyggeligt, super betjening , skøn vin og charcuteri, fornemmer tydeligt at stedet er drevet med stor passion - kan varmt anbefales.

Dato for besøg: december 2019
Tak, TNH65
Anmeldt 28. november 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte Lalou en onsdag aften og fik den mest personlige og fantastiske service.
Udover et dejligt varieret vinkort blev der anrettet en meget meget lækker tapas anretning.
Lalou får mine varmeste anbefalinger.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 189larsp
Anmeldt 8. november 2019 fra mobile enheder

Altid sublim service og vin hos Thomas. Absolut det mest interessante vinsted i Odense - vores faste GO to.

Dato for besøg: november 2019
Tak, ronnitnielsen
Anmeldt 16. oktober 2019

På LaLou møder man en sjælden gennemført topprofessionel og passioneret service, hvor begge de to indehavere udstråler glæde og viden indenfor vin og lækkerier. Her er ingen letkøbte løsninger, men bare god gennemført kvalitet - og så endda til en fornuftig pris.

Har været der mange gange. Er altid lige begejstret, når jeg kommer hjem.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Arne K

Rejsende, der kiggede på Lalou Vinbar, kiggede også på

Har du været i Lalou Vinbar? Fortæl om dine oplevelser!