Anmeldt d. 10. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har over de sidste 5 mdr. boet adskillige gange på dette hyggelige motel. Og hver gang har vi blevet mødt af ægte interesse og venlighed. Motellet ligger centralt og stadig i rolige omgivelser. Dejlig morgenmad med de lækreste birkes og god kaffe. Småt og godt. Så tak for denne gang

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, Annette L
Anmeldt d. 12. april 2019 fra mobile enheder

Ansgarhus er utrolig velbeliggende tæt på gågade og restauranter, men alligevel væk fra al trafikstøj. Vi havde et todelt værelse med et soveafsnit og et opholdsafsnit - ikke stort, men meget velindrettet og egnet til er længere ophold end de to nætter, vi havde bestilt. Stil og indretning er ikke moderne, men der er rent og pænt, og sengene er gode.
Vores vært Kenneth var meget hjælpsom, og vi fik en masse tips til seværdigheder og spisesteder. Der var også tid til en snak, og vi følte os i gode hænder i enhver henseende.
Vi kan varmt anbefale Ansgarhus, uanset hvilken type ophold du måtte have i Odense.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, pould491
Anmeldt d. 9. december 2018

Har nu boet på Ansgarhus for anden gang. Begge gange har været virkelig positive. Fantastisk beliggenhed, fantastisk betjening (jeg tror ikke, at der er noget som værten ikke vil hjælpe med), gode parkeringsforhold, godt (gratis) wifi. Alt er rent og pænt. God morgenmad. Alt sammen til en rimelig pris. Vi har efterhånden boet på mange hoteller i Odense, men Ansgarhus er dog klart at foretrække. Jeg tror, at ALLE vil blive positivt overrasket over denne lille perle midt i Odense.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Mads T
Anmeldt d. 17. maj 2018 fra mobile enheder

Et hyggeligt motel med en meget meget behjælpelig vært, som hjalp os med at bestille bord på restaurant og bestille taxa.
En meget venlig velkomst, vi havde fået værelse på første sal, men da min mand går dårligt, blev det lynhurtigt lavet om til et værelse i stueetagen. Og en meget hyggelig gårdhave, hvor vi nød et glas vin. Og morgenmaden var også første klasses.
I hvert fald ikke sidste gang vi har været der.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, 19sallyr
Anmeldt d. 3. marts 2018

Vi har haft en superdejlig oplevelse og jeg vil varmt anbefale dette familiære Motel til andre. Værelserne er rummelige og rene, dejlige dyner og senge. Servicen er i top, ualmindelig hjælpsomhed og venlighed, morgenmaden mangler ikke noget. Det er kaffe og te til at benytte i lobbyen og en maskine til at købe evt. Andre drikkevarer / snaks. Placeringen er central og ligger i et dejligt område uden larm, hvis man vil gå eller løbe en tur er det flere muligheder. Her vil jeg gerne bo igen.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, kerstinm144