“Super dejlig aften og super dejlig mad”
Anmeldelse af Oluf Bagers Gaard

Oluf Bagers Gaard
nr. 32 af 308 Restauranter i Odense
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 23. august 2020

Det var en deal vi havde købt sammen med gode venner, vi valgte at tilkøbe forretter, hvilket vi ikke fortrød, det var sSÅ lækkert, og hovedretten var der så meget vi slet ikke kunne spise op (havde ellers 2 stor spisende mænd med), men det dejligste kød vi fik, betjeningen er så sød og der er smil og en lille joke med på vejen, kommer klart igen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, MariClausen
IvanMarkvardt, Gæsteansvarlig hos Oluf Bagers Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2020

Kære Mari

1000 tak for besøget og din anmeldelse her, som vi sætter stor pris på. Det er godt at høre, I fik indløst dealen, og at I nød maden. Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost her en meget varm sommerdag, og fik et hyggeligt bord i skyggen i gårdhaven. Bestilte Cæsarsalat og tre stk smørrebrød efter kokkens fantasi. Salaten var lækker og velsmagende, men med en lidt usædvanlig mayonnaise agtig dressing.
Smørrebrødet var lækkert anrettet og virkelig indbydende. Ét stk med christiansø sild. Dem kender vi jo. Ét stk med skiveskåret flankesteak, og ét stk med hønsesalat. Fælles for de to sidste var, at der manglede lidt smag. Salt og peber ville have gjort underværker. Lidt bacon fra Cæsarsalaten på hønsesalaten gjorde virkelig underværker. Flink og venlig betjening og moderate priser. Vi kommer igen næste gang vi er i byen.

Tak, j_rne
IvanMarkvardt, Gæsteansvarlig hos Oluf Bagers Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2020

Kære Jørn

Mange tak for besøget og din anmeldelse her, som vi sætter stor pris på. Vi ser frem til at byde jer velkommen igen – til en endnu bedre oplevelse.

Anmeldt 24. juli 2020

Har været her flere gange og fået deres 9-retters. Altid en sublim oplevelse, og jeg glæder mig til næste gang!

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, MilleF20192
IvanMarkvardt, Gæsteambassadør hos Oluf Bagers Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2020

Kære Mille
Tak for besøgene og for din feedback her, som vi sætter stor pris på. Vi glæder os også til at se dig igen!

Anmeldt 21. juli 2020

Igen i år rigtig god mad (9 retter) og 2 glas vin til virkelig lav pris. Meget flotte og hyggelige lokaler. Gid betjening.

Tak, Lene B
IvanMarkvardt, Gæsteambassadør hos Oluf Bagers Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2020

Kære Lene
1000 tak for besøget og for din anmeldelse her, som vi sætter stor pris på. Jeg er glad for at høre, I nød maden og vinen igen i år. Kom snart igen.

Anmeldt 16. juli 2020

11/07 2020
Kom forbi den hyggelige baggård.
Vejret var fint, blæste lidt..
Hvilket ikke fik os til at gå indendørs
Bestilte 2 øl, 70 kr..
Hurtig og frisk betjening

Tak, Bjarke L
IvanMarkvardt, Gæsteansvarlig hos Oluf Bagers Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2020

Kære Bjarke
Tak for besøget i vores hyggelige baggård og for din anmeldelse her, som vi sætter stor pris på. Jeg håber, I har lyst til at komme forbi igen – måske til en bid mad også?

Rejsende, der kiggede på Oluf Bagers Gaard, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Oluf Bagers Gaard? Fortæl om dine oplevelser!