“Skøn autentisk thai mad”
Anmeldelse af Phi Mo Thai Cuisine

Phi Mo Thai Cuisine
nr. 133 af 324 Restauranter i Odense
Anmeldt 11. august 2021

Super hyggelig lille thai restaurant. Den mest autentiske og velsmagende thai mad jeg har fået uden for Thailand.
Prisen er yderst fornuftig.
Meget venlig betjening og stor viden om thai mad.

Tak, CarstenS565

Anmeldt 28. juli 2021

Phi Mo er et hyggeligt mindre spisested. Der var ret travlt i restauranten til frokost; især i den halve time hvor der kun var én til at lave mad og servicere. Vi havde en deal til frokostbuffet, som vi har prøvet før. Det var bedre første gang. Flere af karryretterne manglede både syre og salt (fishsauce), hvilket var ret ærgerligt. Det var altså liiidt kedeligt, men til dealprisen selvfølgelig ok.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Kraftwerk1975
Phi Mo - Thai Cuisine, Direktør hos Phi Mo Thai Cuisine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2021

Hej og tak for din anmeldelse.

Det er dejligt at der igen er travlt men super ærgerligt at rigtig mange deal-kunder kommer i tanker om at nu skal deres deal bruges inden den udløber næste weekend! Ydermere er der ligeså skuffende for os som restaurant at mange deal-kunder kommer dumpende uden en egenligt bordreservation, som det klar og tydeligt er aftalt i betingelserne - derfor blev vi overrendt igår!

Vi bemander efter bordreservationer og ligenu er det sværere end nogensinde da vi servicebranchen mangler medarbejdere da alle er ude og pode!

Så, sålænge testcentrene ikke lukker ned og frigiver flere hænder til os, så kan jeg godt leve med at vores niveau daler en smule!

Vi glæder os også til at kunderne vil betale fuld pris til os fremfor at købe via deals.

PHI MO

Anmeldt 28. marts 2021 fra mobile enheder

Vi har nu to gange prøvet Phi Mo’s veltillavede og ærlige take away, og var begge gange godt tilfredse.
Ganske vist fik vi nok bestilt lidt for stærke hovedretter første gang og lidt for “svage” anden gang, men det er vores egen skyld. På hjemmesiden er der tydelig angivelse af, hvor stærke retterne er.
Vi har prøvet tempura rejer og forårsruller som forretter, og begge dele er lækre - serveret på små fine, friske salater.
Vi har prøvet hovedretter med kylling, and og okse. God kvalitet og rigelige portioner.
Service er meget venlig, og vi kommer gerne igen både til take away og som gæster i restauranten, når corona tillader det.

Dato for besøg: marts 2021
1  Tak, mgranvig
Phi Mo - Thai Cuisine, Direktør hos Phi Mo Thai Cuisine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2021

Kære dig.

Mange tak for din super fine og fyldestgørende anmeldelse om dine besøg hos os : ) det er værdsat og gør os meget stolte!

Jeg skynder mig at videregive dine roser til vores dedikerede og dygtige kokke som lever og ånder for faget!

Vi glæder os rigtig meget til at få lov til at servere mad igen på restaurant Phi Mo og planen er at åbne op igen 6. maj 2021 kl. 12.00.

Skulle du på noget tidspunkt - efter lockdown - få lyst til at besøge os og spise i Phi Mo, så vil jeg gerne byde på to af vores lækre Mai Thai by Phi Mo cocktails.

De bedste hilsner og med ønske om en god påske.

Anmeldt 20. januar 2021 fra mobile enheder

Brug dem ikke på Wolt. Bestilte til kl. 12.45, og kl. 12.30 får jeg besked om at bestillingen er afvist. Jeg bestilte kl. 9.25, og de åbnede kl. 12 - ifølge Wolt-appen - så de havde rigeligt tid til at afvise min bestilling. Nu er det jo svært at nå at få bestilt noget andet ‍♀️

Dato for besøg: januar 2021
Tak, mariajH2540YA

Kæ.0re Maria.

Vi er da rigtige kede af at du ikke fik mad fra os, nu du havde glædet dig - øv!

Det er sådan at vi har været lukket ned siden 9. december til frokost og derfor møder vi ikke før kl. 16.00-21.00 i Phi Mo! Når du bestiller igennem Wolt, så skal vi være fysisk tilstede for at afvise din bestilling - der var altså ingen på matriklen ved frokosttid! Så der må have været noget galt i kommunikationen med Wolt, da vi som sagt havde lukket! Du burdet slet ikke kunne bestille ordren!

Jeg håber mit svar er fyldestgørende.

Ønsker dig en god påske.

Anmeldt 7. november 2020 fra mobile enheder

Fint lille sted.
De har en meget fine buffe, hvor der kun er Thaimad. Som både er stærk og mildt.
De har også à la carte menukort.
Hyggeligt og hurtigt.

Dato for besøg: november 2020
Tak, 702annak

Kære Anna.

Mange tak for din positive anmeldelse om Phi Mo :)

Vi er meget glade for at du har besøgt os og taget dig tid til at sætte to ord på!

Jeg håber vi kan byde dig velkommen igen, når vi åbner op igen fra 6. maj 2021 kl. 12.00.

Rigtig god påske tl dig.

Rejsende, der kiggede på Phi Mo Thai Cuisine, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Phi Mo Thai Cuisine? Fortæl om dine oplevelser!