Anmeldt d. 16. maj 2019

Vi holdt et større festarrangement på Knudshoved i april 2019. Festen var et arrangement som startede om eftermiddagen den ene dag, og sluttede efter morgenmaden dagen efter. Det kan kun beskrives som nærmest perfekt!. Fantastisk mad med gode vine, en rigtig god betjening af personalet, dejlige værelser med udsigt, osv. Det anbefalede orkester spillede ikke bare godt, men mestrede opgaven med at passe ind i selskabet uden at overtage noget helt perfekt.
Alt-i-alt blev arrangementet dén fest som vi gerne ville have / havde ønsket.

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, Bo H
Anmeldt d. 25. februar 2019 fra mobile enheder

Super dejligt sted😀😀 fantastisk udsigt til skov og strand og med en super udsigt til Storebæltsbroen. Det mest serviceminded personale, vi kommer helt sikker tilbage til dette skønne sted på Knudshoved.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, larshD5811ZU
Anmeldt d. 2. september 2018 fra mobile enheder

Indkvartering ok smilende og venlig. Frokosten er rigtig god med en super fin opfyldning, men når det kommer til hvor lang tid at jeg som gæst har tid til at nyde frokosten er absolut ikke særlig god vi skulle have været startet kl 11.45, men den var over kl 12.00 og ca 12.35 begyndte tjenerne at rydde drikkevarer af og de kuverter som ikke var blevet brugt af bordet og sådan foregik det til ca 12.45, der var dårlig mulighed for at at blive færdig med at spise og drikke inden at først tallerken, bestik og tomme flasker flasker var taget ud af hænderne/bordet. Min følelse var at vi bare skulle være færdige så de kunne være klar til det næste hold kunne komme ind til kl 13.00, det var en meget ubehageligt oplevelse. Aftensmåltidet var helt efter bogen. Lige så effektive som de var til frokost lige så ineffektive var de til morgenmadog oprydningen vi sad og hyggede os i ca 60 min. od og der blev der overhovedet ikke ryddet noget af.

Dato for ophold: september 2018
1  Tak, ie1980
Anmeldt d. 27. maj 2018

Kursuscenter Knudshoved burde skifte navn! Det er meget mere hyggeligt og kvalitetsorienteret end jeg troede. Mere badehotel end kursuscenter. Vi var 50 mennesker som i 1,5 døgn fejrede 2x50års fødselsdag og det var intet mindre end fantastisk. Maden var udsøgt og betjeningen var altid lige på pletten, inden man havde nået at tænke, at man havde brug for den. Vognporten (bygningen ved siden af restauranten) gav en god kontrast til restauranten efter middagen. Her kunne man spille billard og danse til langt ud på natten uden at forstyrre nogen. Efter morgendukkert og solid morgenmad tog alle meget glad hjem. Så skønt at kunne tale med sine venner dagen efter også... Længe siden at jeg har oplevet magen til service og professionalisme! Tusinde tak til jer alle! Dbh Thyra

Værelsestip: Alle værelser har udsigt til vandet, så vidt jeg kunne se.
Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
2  Tak, Thyra T
Anmeldt d. 2. maj 2018 fra mobile enheder

Dejligt sted med skøn mad, super personale, og dejlige omgivelser. Helt sikket et sted jeg vil komme igen. Man kan gå mange skønne ture, og der er gode overnatningssteder. Alle var glade efter en tur i vognporten

Dato for ophold: april 2018
Tak, larshD5811ZU