“Velsmagende mad i hyggelige omgivelser.”
Anmeldelse af Roeds Bistro

Roeds Bistro
nr. 2 af 42 Restauranter i Nyborg

Vi spiste en ganske almindelig torsdag aften. Maden (rødtunge med tilbehør og creme brulee) var særdeles velsmagende og flot anrettet. Betjeningen var stille og rolig. Værten gik og hyggesnakkede med alle gæster samtidig med, at han serverede, hvilket gav en afslappet og god atmosfære. Restauranten er bestemt et besøg værd.

Tak, 562steent

Anmeldt 8. august 2021

En perfekt oplevelse. Maden, omgivelserne og stemningen er helt i top. Jeg kan varmt anbefale Roeds Bistro.

Tak, 433ghitas
Anmeldt 30. juni 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker og velsmagende mad og en fremragende, venlig og personlig service.
Jeg kan varmt anbefale Roeds Brasserie.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, k_reo779
Anmeldt 27. juni 2021

Den lækreste 3 retters. Nærværende og hyggelig betjening af Claus og Tina. Kender dem ikke men hurtigt overhørte vi deres navne fordi de er så hjertelige. Det lækreste mad. Og hyggelig gårdhave. Den bedste og lækreste oplevelse vi har haft længe. Kommer absolut igen her.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Krussedulle
Anmeldt 23. maj 2021 fra mobile enheder

Inden overnatning på Holckenhavn spiste vi en dejlig frokost her, og som altid superb betjening og mad. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, kla203

Rejsende, der kiggede på Roeds Bistro, kiggede også på

Har du været i Roeds Bistro? Fortæl om dine oplevelser!