“Kør bare videre…”
Anmeldelse af Monarch Knudshoved

Monarch Knudshoved
Køkkener: International
Anmeldt 24. december 2022 fra mobile enheder

På vej fra Sjælland til Fyn juleaftensdag klokken halv et gjorde vi stop ved Monarch Nyborg for at få en bid brød.

Her ved frokosttid, hvor cafeteriaet jo åbenlyst må forvente en del gæster pga. juletrafikken over Storebælt, lå der et par æggemadder, et stykke med roastbeef og en fiskefilet og gloede på hinanden i en ellers ganske tom kølemontre.

Vi kommenterede det manglende udvalg og henviste til reklameskiltet udenfor, som viste diverse smørrebrød - bl.a. med kartofler, som var det, vi var ude efter. Svaret lød, at kartoffelmadder kom der ikke flere af.

Pølserne var også udsolgt og tilbage var lidt færdigproduceret sandwich og en enkelt panini i ‘servicepointen’ ved indgangen.

Læg her til, at man har formået at gøre cafeteriaets indretning så uinspirerende, at stedet mest af alt ligner kantinen på en fabrik i 70’erne - og at toiletterne er møgbeskidte - så har du grunden til, at du bare skal køre videre og gøre dit stop et andet sted.

Dato for besøg: december 2022
Tak, ThomasDAG

Anmeldt 5. december 2022 fra mobile enheder

Dårlig filterkaffe, og så til 36 Per kop
Her er møg beskidt og skide koldt, hvis det ikke var fordi jeg skulle pisse var vi ikke kørt ind, pisser hellere i bukserne næste gang

Dato for besøg: december 2022
Tak, lottek528
Anmeldt 7. september 2022

Dårlig oplevelse i restaurenten. Vires datter ville gerne have en rugbrødsmad med leverpostej (smørrebrød) vi var der kl 19 og madderne var fra om morgenen. Det burde ikke være lovligt. Så hun måtte nøjes med en æblejuice til 36 kr. OMG…

Dato for besøg: september 2022
Tak, 717malenep
Anmeldt 21. august 2022 fra mobile enheder

Lille udvalg, venlig betjening, meget dårlig akustik,
Snitzel eneste varm ‘rigtig’ mad eller pølser, burger, m.m.
Snitzel til 149kr er dyrt for tyndt stykke kød få ærter og OK mængde kartofler

Dato for besøg: august 2022
Tak, SteenDam63
Anmeldt 23. juli 2022 fra mobile enheder

Der var virkelig beskidt i restauranten, vi ventede rigtig længe på mad, pomfritter var slatne og kolde. Alt i alt en frygtelig oplevelse.... Æv!

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Lise P

Rejsende, der kiggede på Monarch Knudshoved, kiggede også på

Har du været i Monarch Knudshoved? Fortæl om dine oplevelser!