Anmeldt d. 12. august 2022 fra mobile enheder

Perfekt beliggenhed med den skønneste sand strand. Lille campingplads uden for meget halløj og dikkedarer, bare rar og hyggelig og med god service. Super dejlige hytter i tre forskellige størrelser. Central placeret i forhold til Nyborg by

Værelsestip: Indkøb foretages i Nyborg. God til hunde
Dato for ophold: august 2022
Tak, 29kjeldg
Anmeldt d. 15. august 2020

Super hyggelig hytte (2pers) med kaffemaskine, stel til 4 personer og diverse til madlavning. Herunder mange køkkenredskaber...Opvaskemiddel, flydende håndsæbe, opvaskebørste, spand og fejesæt. Og et par ruller toiletpapir...Der er også et tørrestativ.

Selve pladsen er "luftig" med meget plads og brede stier. Så ikke noget problem at holde afstand. Gode familierum med bruser og varmt vand med det samme. Poletter køber man i kiosken hos ejeren der er super flink og effektiv.

Tæt på strand, by OG motorvej, der kan høres. Men på den anden side er der fred og ro på pladsen og ingen larm og støj Skønt naturområde!

Dato for ophold: august 2020
Tak, wishyouwerethere2016
Anmeldt d. 23. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde lyst til at vende om 5 min efter ankomst. Pladsen er fin. Men modtagelsen tog lysten fra hele familien. Og vi har afkorter ferien med flere dage her. Personalet var arrogant, og direkte ubehøvlet.

Dato for ophold: juli 2018
4  Tak, Pia C
Anmeldt d. 10. juni 2018

Nyborg Strandcamping er en rigtig god plads. Der er nyere og velindrettede servicebygninger, og alt er pænt, rent og godt vedligeholdt.
Pladsen ligger tæt på motorvejen, og selvfølgelig er der støj fra trafikken, men støjen er slet, slet ikke så højt og generende, som beliggenheden antyder.
Der er en lille butik med købmandsvarer, kolde og varme drikke og et udvalg af tøj osv.
Nyborg by ligger i cykelafstand fra pladsen, og der er cykelsti næsten hele vejen til centrum og det indbydende havneområde.
Kommer gerne på pladsen igen.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Jentoft
Anmeldt d. 26. juli 2017 fra mobile enheder

Vi manglede et sted at sove en enkel nat og Nyborg Strand camping havde en ledig hytte. Prisen var billig og hytten var med toilet og tv. Vi benyttede ikke andre faciliteter end legepladsen. Camping pladsen bærer præg af at være et stoppe sted inden turen går videre. Man skal ikke forvente at blive mødt af et smil, hverken ved inchecking, køb i butik eller når man tager afsted. Men til trods for det var det til prisen helt ok for en enkel overnatning. Det er ikke et sted vi vil benytte til en længere ferie. Men det ligger dog meget centralt i forhold til Storebælt og Nyborg .

Dato for ophold: juli 2017
3  Tak, 237linel