Anmeldt d. 19. juli 2021

Vi havde et gourmet ophold i pinsen og fik et "standard værelse". Ja standard kan man kalde det, det var enormt stort og badeværelset endnu større. Jeg ville nok havde foretrukket at man havde brugt flere kvm på selve værelset, da tøjophænget var lidt primitivt. Man kunne havde sat et smukt skab ind istedet for at tøjstativ der stod ude i rummet. Intet sted til at sætte kufferten...men fine senge.
TVet var ret lille..fin wifi. Tror vores værelse hed Jacob Uldfeldt

Dato for ophold: maj 2021
2  Tak, Belladella1
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

En hel igennem fantastisk oplevelse sammen med børn og børnebørn i Pinsen 2021. Fantastisk service, en meget varm atmosfære, skøn rundtur på slottet og herlige historier, vidunderlige værelser og ikke mindst meget lækker mad og vin. En skam at der grundet covid19 lukkes ned tidligere end normalt. Kan klart anbefales.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, kla203
Anmeldt d. 4. november 2019 fra mobile enheder

Vi var gæster på Holckenhavn Slot fra lørdag til søndag. Ekstremt flot renovering og virkelig smukt slot. Vi overnattede i Christian IV's værelse ved siden af riddersalen, der havde et flot kig ud i slotsgården. Maden var velsmagende og vinene passede rigtig godt til. Betjeningen var imødekommende, venlige og hjælpsomme. Fantastisk oplevelse! Kan helt klart anbefales, og vi kommer meget gerne igen.

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, christinan129
Anmeldt d. 17. juni 2019 fra mobile enheder

En kæmpe oplevelse, vi blev budt velkommen og alt var ordnet, værelset stort, hyggeligt og helt rent. Kaffe og kage og rundvisning af en yderst kompetent og underholdende historiker. Om aftenen var der live musik, champagne og snacks, helt vildt hyggeligt og lækkert, så en eksklusiv middag hvor alt var helt perfekt. Vi var begge dybt imponeret og vinene var helt korrekte til maden. Personalet var opmærksomme og omhyggelige. Til sidst sluttede vi af med en god rom og sofa i biblioteket. Næste morgen var der lækker morgen buffet med alt hvad man kunne tænke sig, god kaffe og juice.
Vi kommer helt sikkert tilbage og vil anbefale alle at besøge Holckenhavn Slot.
Dbh Maria & Henrik

Dato for ophold: marts 2019
2  Tak, heinoman
Anmeldt d. 19. april 2019 fra mobile enheder

Vi holdt bryllup her i forgårs, d. 17 april.
Jeg kan ikke nok takke for den fremragende service og imødekommenhed fra personalet, fra start til slut. Alle var smilende og venlige, værelserne var så lækre og maden var helt igennem fænomenal. Slottet i sig selv og dets historie gjorde hele stemningen og oplevelsen til noget særligt for og og vores gæster og den virkelig smukke park var en idyllisk setting til brudebillederne.
TAK til Trine, Christina og alle på Holckenhavn Slot, for en uforglemmelig dag.🌸
Det var en perfekt og magisk dag.
De varmeste hilsner Atle og Louise.

Dato for ophold: april 2019
Tak, GoPlaces56729761172