Hotels.com
eDreams
Anmeldt d. 9. oktober 2023

I forbindelse med en forretningsrejse havde jeg muligheden for at mellemlande i Nyborg.
En god bekendt havde anbefalet Hotel Hesselet og nu havde jeg chancen.
Indkørslen op til Hotel Hesselet er utrolig smuk. Flotte bøgehæk og store gamle træer med smuk belysning.
Jeg havde bestilt værelset pr telefon og receptionisten tog professionelt i mod mig. Anviste mig til såvel restauranten, den indendørs swimmingpool samt muligheden for at bade i Storebælt lige udenfor hotellet. Jeg fik endda tilbudt at låne badebukser.
Inden middagen stillede jeg bagagen op på værelset.
Utrolig smukt og hyggeligt værelse med smuk udsigt til Storebælt og Storebæltsbroen.
I restauranten blev jeg anvist et bord i første parket med udsigt til vandet og menukortet blev præsenteret.
Jeg bestilte en gin/tonic og en 4 retters menu samt et glas Bourgogne vin.
Jeg har været priviligeret at få liv til spise på flere Michelin restauranter flere steder i verden.
Restauranten på hotel Hesselet fortjener et besøg af smagsdommerpanelet fra Michelin.
Betjeningen med præsentationen af maden og vinen var professionel og med en snert af hjemlig hygge som er utrolig vigtig.
Alle 4 retter var et kapitel for sig og prisen for den samlede menu var kr 750
Billigt for en så udsøgt menu.
Gennemført til mindste detalje.
Professionel tjenerstab.
Jeg glæder mig til at invitere min kone med på Hotel Hesselet, Nyborg.

Værelsestip: Som beskrevet en dejlig oplevelse. Hvis man skal finde forbedringer så ville det være dejligt med flere typer af hovedpuder samt kaffe på v
Dato for ophold: oktober 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, eriknK4837JR
Anmeldt d. 22. september 2023 fra mobile enheder

En uforglemmelig oplevelse, med 112% fokus på “gæsten i centrum” Steen og hans team, Simon, Louise, Rasmus og Lucas, har gjort ALT for at mad, service og OPLEVELSEN bliver husket i morgen! Appetizer, forret, hovedret OG dessert bliver husket. Og Steens fortælling om vin mm. vil bestemt også blive husket.

Værelsestip: Giv tid til oplevelsen og gå hjem med et MINDE!
Dato for ophold: september 2023
Tak, JanKronborg
Anmeldt d. 23. august 2023

I forbindelse med vores bryllup, havde vi booket forlænget weekend på Hesselet, i dronningen suiten

Jeg var så skuffet!

1. Suiten er meget lille, og der er kun et lille tv til en lille bitte sofa. Der er ikke tv i soveværelset.

2. ALT ER GAMMELT, særligt badeværelset var forfærdeligt forældet. Jeg sætter normalt pris på at man bibeholder det originale, MEN en smule vedligeholdelse ville ikke skade!

3. Glassene var beskidte. Og da vi ringede ned for at få nye op, plus vinglas (jeg gjorde mig klar til bryllup med mine brudepiger) skulle vi betale for roomservice

4. Spa området og særligt poolen er utroligt gammelt og ser snusket/beskidt ud

5. Der er mega varmt i værelserne, og lyst, selvom man lufter ud, hjælper det ikke. Til den pris, burde der være aircon, når varme er et problem

6. Møblerne var gamle og ikke behagelige at slappe af i, de var hårde og stive

7. Servicen var generelt ikke særligt høj på hotellet, forventer bedre til de priser

Det eneste der var rigtigt lækkert, var deres signatur menu!!!

Kommer aldrig igen og fortrød virkelig, at jeg bookede os ind der.

12.000 kr for en forlænget weekend, for noget der var langt under middel. Det er simpelthen forfærdeligt!

Dato for ophold: september 2022
Tak, AnjaBruunLenskjold
Anmeldt d. 1. februar 2023 fra mobile enheder

Hyggeligt og smagfuldt indrettet hotel med meget lækre og spændende menuer.

Personalet var utroligt venlige og med til at skabe en rar atmosfære.
Hyggelige små private områder, bla m ild i pejsen.
Flot udsigt over Storebælt !
Skønt pool område m boblebad og mulighed for massage.
Kan kun anbefales ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Værelsestip: Afsæt tid af til vandretur langs vandet !
Dato for ophold: februar 2023
Tak, Cederberg
Anmeldt d. 16. oktober 2022

Restauranten:
Kan varmt, varmt anbefales. Super lækkert, flot arrangeret - bestemt en Michelin-stjerne værdigt. Fine og stille områder at få sig en drink i.

Værelset:
Pænt rent og ganske komfortabelt. Fin morgenmad.

Værelsestip: Spis her og bliv ganske overrasket over det høje niveau.
Dato for ophold: oktober 2022
  • Rejsetype: Rejste med venner