Anmeldt d. 3. september 2020

Vi var på veninderne på Hotel Hesselet i foråret.
Fik den mest udsøgte service og den mest pragtfulde og delikate middag med tilhørende vine, jeg længe har fået.
Hotel Hesselet ligger ud til vandet med en fantastisk udsigt fra værelserne og et dejligt område hvor afslapning og balsam for sjælen hurtigt kommer i centrum. Selve hotellet har så meget sjæl og hyggelige rammer, hvor der også er mulighed for en morgensvømmetur i indendørs pool og sauna. Maden på Hotel Hesselet, ligger på et stort 10 tal ud af 10, hvor alt er gennemtænkt til mindste luksuøse detalje. Personalet kræser for dig og gør deres yderste for at du/I føler jer rigtig godt tilfreds.

Værelsestip: Bestil værelse med havudsigt, det er så fantastisk at vågne op til, med bl.a.udsigt over til broen
Dato for ophold: april 2020
Tak, Uniktravel
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Hotel Hesselet er en fornøjelse.
Beliggenheden er fantastisk med Storebælt lige udenfor.
Servicen er on point da personalet er søde og hjælpsomme.
Vi boede i en stor suite som er dejlig indrettet, med god udsigt over Storebælt og dejlig stor terrasse.
Morgenmaden spises i restauranten med dejlige udsigt og god mad.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 946pernillek
Anmeldt d. 21. august 2020

Vi har været på Hesselet nogle gange og er super glad for stedet. Vi har altid følt os velkommen og rigtigt godt behandlet. Vi har vores hund med, som bliver budt velkommen med hundeseng, skåle og godbidder på værelse, der bliver reserverede bord til morgebuffet, specielt for os med hund, hvilket er rigtigt dejligt.
Vi kommer 100 % igen.

Tak, Dan L
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Hotel Hesselet
Slutningen af juli
"Alene middag" med efterfølgende lille gæstemiddag. Begge dele med ophold i skønne udsigtsværelser til ikoniske Storebæltsbroen.

Hesselet er et stykke fynsk hotelhistorie, på den gode måde.
Har fra opførsel i 1967 til nu formået at skabe en unik plads blandt de danske top hoteller.
Emmer af nostalgi, fra modtagelse, værelser hvor skopudsning stadig er mulig, og badetasken med de hvide håndklæder og tilhørende badekåber gemmer sig i klædeskabet.
Pejsestuen med fine klassiske møbler og fynsk billedkunst, restauranten med udgang til terrassen og den fineste havudsigt.
Tre stuer en suite, som med deres hjemlige hygge byder til afslapning før og efter den udsøgte middag.
Spiste to aftener i den smukke restaurant, fik udsøgte retter både for øje og gane, og dertil en dejlig velafstemt vinmenu.
Betjening overalt var professionel og venlig, i særdeleshed i restauranten.

Vigtigt er, at ejer og ledelse ikke hviler på den smukke patina, som hvis der holdes liv i den for længe, meget hurtig bliver til SLIDT,
at personalet overalt har forstået hvad service er: Ønske-opfyldelse uden forbehold
"Hovsa" og glemsomhed må og skal være et ukendt begreb på top hotellet Hesselet.

Hesselet er meget at anbefale om forkælelse er top prioritet, og prisen er mindre afgørende.
Et skønt hotel når alt spiller.
Tak for nogle fine dage.
Michael Ellegaard
Juli 20

Tak, T3476RAmichaele
Anmeldt d. 25. juli 2020

Vi var 2 personer der spise en frokost på restauranten og vi bad om vi kunne få et bord ved vinduet i restauranten til et aftenbesøg. Vi havde i forvejen, måneder før besøget, reserveret bord. Vi fik at vide at de ikke som sådanne reserverede særlige borde, men vi fik også at vide af tjeneren, at vi på deres bordplan stod til at skulle have en vinduesplads.
Da vi kom om aften, blev vi ledt hen til et bord i tredje række bort fra vinduet. Der var flere borde ledige ved vinduet, også tomandsborde. Vi gjorde opmærksom på, at vi havde bedt om og fået at vide at vi kunne få et vinduesbord tidligere og at vi forsat havde ønske om vinduesplads. Til det fik vi blot at vide, at man så godt ud fra alle borde. Hvis der ikke er særlige borde til særlige gæster, hvorfor kunne vi ikke lige så godt have fået et ledigt vinduesbord?
Mens vi spiste vores 7 retters menu, kom der andre gæster som fik vinduesborde, spiste en ret eller to og gik igen, hvorefter bordene stod tomme resten af vores middag. Vi kan derfor slet ikke forstå, hvorfor vi ikke lige så godt kunne have fået den vinduesplads som vi havde bedt og om som vi ønskede. Her sad vi så, omklædt til middag, med en skuffelse over, at andre kunder åbenbart havde mere ret til at få deres ønske opfyldt. Vi fik følelsen af at være andenrangsgæster, trods at vi spiste for over 4000 kr. og betalte 1300 kr. pr nat for værelse de to dage var der. Samlet for frokost, middag, overnatning m.v., lagde vi ca 8.000 kr. til stedet i alt for to overnatninger. Denne oplevelse af at være andenrangs kunder, gør det desværre langt mindre sandsynlig at vi kommer igen. Vi har ellers været der flere gange og været glad for især udsigten fra værelset og maden
(I parentes kan det bemærkes at værelserne, især gulvtæppet, bære præg af at være meget slidt og noget plettede)

Tak, AllanF85