Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst繪tter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst繪tter f繪lgende browsere:
S疇dan p疇virker betalinger til os r疆kkef繪lgen af priser, der vises. V疆relsestyperne kan variere.
Hoteller i n疆rheden
Tidspunkt p疇 疇ret
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Hotel Hesselet er en forn繪jelse.
Beliggenheden er fantastisk med Storeb疆lt lige udenfor.
Servicen er on point da personalet er s繪de og hj疆lpsomme.
Vi boede i en stor suite som er dejlig indrettet, med god udsigt over Storeb疆lt og dejlig stor terrasse.
Morgenmaden spises i restauranten med dejlige udsigt og god mad.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 946pernillek
Anmeldt d. 21. august 2020

Vi har v疆ret p疇 Hesselet nogle gange og er super glad for stedet. Vi har altid f繪lt os velkommen og rigtigt godt behandlet. Vi har vores hund med, som bliver budt velkommen med hundeseng, sk疇le og godbidder p疇 v疆relse, der bliver reserverede bord til morgebuffet, specielt for os med hund, hvilket er rigtigt dejligt.
Vi kommer 100 % igen.

• S繪vnkvalitet
Tak, Dan L
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Hotel Hesselet
Slutningen af juli
"Alene middag" med efterf繪lgende lille g疆stemiddag. Begge dele med ophold i sk繪nne udsigtsv疆relser til ikoniske Storeb疆ltsbroen.

Hesselet er et stykke fynsk hotelhistorie, p疇 den gode m疇de.
Har fra opf繪rsel i 1967 til nu form疇et at skabe en unik plads blandt de danske top hoteller.
Emmer af nostalgi, fra modtagelse, v疆relser hvor skopudsning stadig er mulig, og badetasken med de hvide h疇ndkl疆der og tilh繪rende badek疇ber gemmer sig i kl疆deskabet.
Pejsestuen med fine klassiske m繪bler og fynsk billedkunst, restauranten med udgang til terrassen og den fineste havudsigt.
Tre stuer en suite, som med deres hjemlige hygge byder til afslapning f繪r og efter den uds繪gte middag.
Spiste to aftener i den smukke restaurant, fik uds繪gte retter b疇de for 繪je og gane, og dertil en dejlig velafstemt vinmenu.
Betjening overalt var professionel og venlig, i s疆rdeleshed i restauranten.

Vigtigt er, at ejer og ledelse ikke hviler p疇 den smukke patina, som hvis der holdes liv i den for l疆nge, meget hurtig bliver til SLIDT,
at personalet overalt har forst疇et hvad service er: nske-opfyldelse uden forbehold
"Hovsa" og glemsomhed m疇 og skal v疆re et ukendt begreb p疇 top hotellet Hesselet.

Hesselet er meget at anbefale om fork疆lelse er top prioritet, og prisen er mindre afg繪rende.
Et sk繪nt hotel n疇r alt spiller.
Tak for nogle fine dage.
Michael Ellegaard
Juli 20

Tak, T3476RAmichaele
Anmeldt d. 25. juli 2020

Vi var 2 personer der spise en frokost p疇 restauranten og vi bad om vi kunne f疇 et bord ved vinduet i restauranten til et aftenbes繪g. Vi havde i forvejen, m疇neder f繪r bes繪get, reserveret bord. Vi fik at vide at de ikke som s疇danne reserverede s疆rlige borde, men vi fik ogs疇 at vide af tjeneren, at vi p疇 deres bordplan stod til at skulle have en vinduesplads.
Da vi kom om aften, blev vi ledt hen til et bord i tredje r疆kke bort fra vinduet. Der var flere borde ledige ved vinduet, ogs疇 tomandsborde. Vi gjorde opm疆rksom p疇, at vi havde bedt om og f疇et at vide at vi kunne f疇 et vinduesbord tidligere og at vi forsat havde 繪nske om vinduesplads. Til det fik vi blot at vide, at man s疇 godt ud fra alle borde. Hvis der ikke er s疆rlige borde til s疆rlige g疆ster, hvorfor kunne vi ikke lige s疇 godt have f疇et et ledigt vinduesbord?
Mens vi spiste vores 7 retters menu, kom der andre g疆ster som fik vinduesborde, spiste en ret eller to og gik igen, hvorefter bordene stod tomme resten af vores middag. Vi kan derfor slet ikke forst疇, hvorfor vi ikke lige s疇 godt kunne have f疇et den vinduesplads som vi havde bedt og om som vi 繪nskede. Her sad vi s疇, omkl疆dt til middag, med en skuffelse over, at andre kunder 疇benbart havde mere ret til at f疇 deres 繪nske opfyldt. Vi fik f繪lelsen af at v疆re andenrangsg疆ster, trods at vi spiste for over 4000 kr. og betalte 1300 kr. pr nat for v疆relse de to dage var der. Samlet for frokost, middag, overnatning m.v., lagde vi ca 8.000 kr. til stedet i alt for to overnatninger. Denne oplevelse af at v疆re andenrangs kunder, g繪r det desv疆rre langt mindre sandsynlig at vi kommer igen. Vi har ellers v疆ret der flere gange og v疆ret glad for is疆r udsigten fra v疆relset og maden
(I parentes kan det bem疆rkes at v疆relserne, is疆r gulvt疆ppet, b疆re pr疆g af at v疆re meget slidt og noget plettede)

• V疆rdi
    • S繪vnkvalitet
Tak, AllanF85
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en enkel overnatning i dejligt v疆relse med havudsigt. Servicen i receptionen var god og tildels ogs疇 i restauranten. Man fornemmer at hotellet har haft sin storhedstid. Savnede friske gr繪ntsager til morgenmaden - til geng疆ld kunne vi godt have undv疆ret fluerne omkring morgenbuffeten.

Tak, 676alexa