1.298 kr.
Refusionsberettiget før fre. 15. mar.
Morgenmad inkluderet
Priceline
1.298 kr.
Refusionsberettiget før fre. 15. mar.
1.298 kr.
Refusionsberettiget før lør. 16. mar.
Morgenmad inkluderet
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 29. juni 2023

Selskab for drengerøvsklubben med fruer.

Vi havde en fantastisk aften med fantastisk mad, lækre vine og kanon service.
Det var helt igennem en vidunderlig aften.

Spa området var super og den fik meget ros under middagen.

Vi fik velkomst ude på terrassen med dejlige bobler og lækre snacks

Middagen blev serveret i stranden2 som er et hyggeligt lille lokale med direkte udgang til terrassen.

Vi havde nogle super professionelle tjenere som bare var der, og gjorde det kanon.

vi sluttede aftenen af med fest og farver nede i stjernebaren.

super aften

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Kasper M
Nyborg Strand , Gæsteservice/reception hos Nyborg Strand Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2023

Tusinde tak for den meget fine anmeldelse - den sætter vi stor pris på.

Anmeldt d. 16. juni 2023 fra mobile enheder

Vi havde bestilt et standarddobbeltværelse via mailkorrespondance. Vi fik værelse 210, hvortil vi kom ad lange gange med trapper undervejs på samme etage. Umiddelbart var værelset godt indrettet, men desværre var der kun en sengelampe. Badeværelset var en stor skuffelse. Svag belysning, højthængende sæbeautomater, som var vanskelig at betjene for en mindre person. Bruseren sad helt oppe under loftet og kunne ikke skydes nedad.

Tak, werner42
Nyborg Strand , Gæsteservice/reception hos Nyborg Strand Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2023

Kære Werner,
Tak for din feedback. Vi har 422 værelser fordelt på flere etager, så det kan ikke undgås at der vil være både trapper og længere gange til nogen af værelserne. Hvis I på forhånd havde oplyst om, at trapper ville være en udfordring for jer, kunne vi helt sikkert have fundet et alternativ.

Vi er kede af at høre, at I havde problemer med at betjene de forskellige ting på badeværelset - det er absolut ikke hensigten og ikke umiddelbart noget, vi har fået klager over tidligere.

I værelsesprisen er der inkluderet både morgenmad og adgang til Spa & Fitness, hvilket bør medtænkes, når der sammenlignes med øvrige udbud:)

Tak for besøget - vi håber, at I trods alt kunne få lyst til at besøge os igen:)

Anmeldt d. 13. juni 2023 fra mobile enheder

I smukke omgivelser, og god rammer.
Maden er luksus smuk anret smuk og meget indbydende og med udsigt over strand.
Godt sted for store møder.
Spa er lille med et dejligt sted at få en pause.
Et fint trænings rum god mulighed for at få pulsen op.
God senge på værelserne

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 702annak
Nyborg Strand , Gæsteservice/reception hos Nyborg Strand Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2023

Tusind tak for din meget fine anmeldelse.
Mvh. Nyborg Strand

Anmeldt d. 23. oktober 2022

Overnatning i forbindelse med konference. Dejligt værelse i super omgivelse. Ophold til 1 dags konference incl. mad og morgenmad. Fin aftensmad med 3 retter menu, meget god frokost og sublim god morgenmad. Rygeost på hjemmebagt brød i morgensolen med udsigt til vand og bro. Her kommer jeg rigtig gerne igen!

Værelsestip: Der er værelser til enhver smag
Dato for ophold: august 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Dansker8
Nyborg Strand , Gæsteservice/reception hos Nyborg Strand Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2022

Tusind tak for din fine feedback. Den er vi meget glade for :)

Anmeldt d. 1. september 2022 fra mobile enheder

O stjerner. Ildelugtende værelse (Cigar-røg og indelukkethed). Flere frokostfade med mad, var tomme. Særlige middagsretter blev først serveret da det øvrige selskab var færdige med deres ret. Helt igennem en særdeles dårlig oplevelse, og stedet kan absolut ikke anbefales til andre.
Ole Søndergaard

Værelsestip: Find et andet hotel. Der er så mange andre gode og seriøse hoteller i Danmark
Dato for ophold: september 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Olesund
Nyborg Strand , Gæsteservice/reception hos Nyborg Strand Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. september 2022

Kære Ole,

Vi er meget kede af at høre om din dårlige oplevelse på Nyborg Strand.
Det er absout ikke det indtryk, vi ønsker at efterlade vores gæster med. Af samme årsag, vil jeg blive rigtig glad, hvis du har mulighed for at sende mig en mail på ktj@nyborgstrand.dk med info om, hvilken dato du besøgte os - og med hvem (som en del af et selskab, med en virksomhed eller andet). Så kan jeg tjekke op på det hele og ligeledes få handlet på det problem, vi tilsyneladende har på det værelse, du har boet på.

På forhånd tak for hjælpen, og jeg beklager endnu en gang den dårlige oplevelse, du har haft.
De bedste hilsner fra Kathrine