Anmeldt d. 1. september 2022 fra mobile enheder

O stjerner. Ildelugtende værelse (Cigar-røg og indelukkethed). Flere frokostfade med mad, var tomme. Særlige middagsretter blev først serveret da det øvrige selskab var færdige med deres ret. Helt igennem en særdeles dårlig oplevelse, og stedet kan absolut ikke anbefales til andre.
Ole Søndergaard

Værelsestip: Find et andet hotel. Der er så mange andre gode og seriøse hoteller i Danmark
Dato for ophold: september 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Olesund
Nyborg Strand , Gæsteservice/reception hos Nyborg Strand Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. september 2022

Kære Ole,

Vi er meget kede af at høre om din dårlige oplevelse på Nyborg Strand.
Det er absout ikke det indtryk, vi ønsker at efterlade vores gæster med. Af samme årsag, vil jeg blive rigtig glad, hvis du har mulighed for at sende mig en mail på ktj@nyborgstrand.dk med info om, hvilken dato du besøgte os - og med hvem (som en del af et selskab, med en virksomhed eller andet). Så kan jeg tjekke op på det hele og ligeledes få handlet på det problem, vi tilsyneladende har på det værelse, du har boet på.

På forhånd tak for hjælpen, og jeg beklager endnu en gang den dårlige oplevelse, du har haft.
De bedste hilsner fra Kathrine

Anmeldt d. 11. august 2022 fra mobile enheder

Hotellet ligger fantadtisk lige ud til Storebælt med broen, strand og badebro.
Værelset var pænt og rummelig, men sæben i badeværelset har en gennemtrængende lugt af aftershave.
Morgenmaden spises med udsigt til vandet I en smuk sal.
Bistroen serverer lidt tung mad med salatbar, der ikke ser helt frisk ud.

Dato for ophold: august 2022
Rejsetype: Rejste alene
Tak, SVENDSENPIA
Nyborg Strand , Gæsteservice/reception hos Nyborg Strand Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. august 2022

Kære Pia,

Tak for besøget - og tak for din anmeldelse. Dejligt at høre, at du synes godt om vores beliggenhed og udsigt:)
Tak for feedback vedr. sæbe. Salatbaren i Bistroen består udelukkende af friske salater lavet på dagen. Og vores udvalg af retter varierer bredt, så der også er mulighed for at vælge noget lidt lettere, hvis man ikke er til de helt tunge retter:)

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen,

Anmeldt d. 29. maj 2022 fra mobile enheder

Det er et kæmpestort hotel. Det er lidt af en ørkenvandring fra p-arealet til receptionen og videre til værelset.
Vi var lidt radbrækkede, da vi vågnede om morgenen. Madrassen er simpelthen for dårlig.
Badeværelset er af ældre dato. Toilettet hænger alt for højt, og der er ingen håndholdt bruser i brusekabinen. Bruseren hænger højt og sidder fast på væggen, så man skal danse lidt rundt for at ramme de spredte stråler.
Ellers rent og pænt på hotellet og god betjening. Der er masser af lækkert kunst i bygningen.
Vi nåede ikke at gøre brug af spa-arealet.
Ok morgenmad som indtages i et stort rum med dårlig akustik.

1  Tak, BKC2013

Kære BKC2013
Tak for dit besøg - og tak for din anmeldelse.
Som du selv skriver, så er vi et rigtig stort hotel med mange værelser, hvilket også giver et naturligt behov for rigtig mange p-pladser. Vi har hele 600 gratis parkeringspladser, som ligger placeret så tæt på hotellet, som det overhovedet er muligt, når de dækker over så stort et område. Det samme gør sig gældende i forhold til afstanden fra reception og til værelserne - alle 422 værelser kan desværre ikke ligge lige op af receptionen:)

Vi er i gang med at renovere flere af vores værelser - og herunder også badeværelser. Og vi vil tage dine input med på dette område med videre:)

Anmeldt d. 15. maj 2022 fra mobile enheder

Først mødt af en sød og hjælpsom person i receptionen. Så er virkeligt skønt værelse med en lille terrasse. Sluttede med at spise i Bistroen hvor vi fik super betjening og uovertruffet mad.
Jeg har ikke mere at skrive men det kræves at man skriver 200 tegn. Det må I lave om.

Tak, Lisbeth L

Kære Lisbeth,

Tak for dit besøg og ikke mindst den flotte anmeldelse! Den sætter vi stor pris på.
Det er desværre ikke os, der har noget at sige i forhold til kravet om 200 karakterer - det er Tripadvisors politik:)

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang:)

Anmeldt d. 5. maj 2022

Var til arrangement med overnatning Startede med frokost, hvor der var et stort udvalg af retter at vælge imellem. Siden hen aftensmad, der var delikat og lækker. Næste dag morgenmad og frokost, der var i orden kvalitetsmæssig. Værelset var ok, med udsigt over Storebælt.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, GAage

Kære GAage,

Tak for dit besøg og ikke mindst for den fine anmeldelse.
Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage på Nyborg Strand:)