Anmeldt d. 6. april 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet da min mands firma holdte firmafest her, med en overnatning.
Det var en enlig en rigtig fin oplevelse, der var ikke noget der var som sådan dårligt, fine værelser, stort sted, man kan hurtigt fare vild, de havde et område med sauna, opvarmet pool og andre wellness faciliteter, vi nåede dog ikke at prøve det, maden var god til festen samt morgenmaden var meget varieret.
Af hvad jeg kan forstå på min mands kollegaer, så er værelserne meget forskellige, nogen har terrasse/altan og andre har ikke, nogen har stort badeværelse med både brus og badekar, mens andre kun havde lige til at være der.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, AnnikaSRasmussen
Anmeldt d. 15. december 2019

Vi besøgte Hotel Nyborg Strand i den sidste weekend, op til nedlukning af hotellet til jul. Dette var vi ikke klar over. Men det betød ingenting. Super god betjening hele vejen igennem fra receptionister til tjenere. Super hjælpsomme. Lækker, lækker mad. Ekstra vin uden beregning. Drinks i baren uden beregning.
Selvom vi boede i de "gamle" værelser, var de super fine. Dog kunne det være godt med en opgradering af badeværelset, så man ikke skal stå i et badekar og bruse sig. Det er det eneste lille minus... ellers et super ophold, som vi meget gerne gør igen.

Værelsestip: Lækkert med havudsigt.
Dato for ophold: december 2019
Tak, Welling2014
Anmeldt d. 4. december 2019 fra mobile enheder

Meget stort sted så du kan risikere at skulle gå langt til værelset. De er tilgengæld flotte og nydelige. Værelset var renten ikke så stort. Morgenmaden var god med et pænt udvalg og servicen og venligheden var god. 3,5

Dato for ophold: december 2019
Tak, krydd
Anmeldt d. 1. december 2019 fra mobile enheder

Endnu engang har jeg været til konference på Nyborg Strand og igen fornøjelse her har de styr på alt og hjælper med et smil.
Jeg boede i en af de nyere fløje og det var et dejligt ikke for stort værelse nydeligt .
Morgenmad her er et kapitel for sig stor udvalg og så er der de bedste kryddere får man desværre ikke så ofte mere. Og selvfølge er man på Fyn er der også brunsviger

Dato for ophold: november 2019
Tak, LarsHorn
Anmeldt d. 1. december 2019

Toptjekket hotel og restauration. Vi holdt familiefødselsdag på stedet og fik et brag af en lækker middag. Betjeningen var venlig og betænksom. Nyborg Strand er ikke blot stedet for store landsmøder men også et godt sted for den mere intime familiefest.

Dato for ophold: november 2019
Tak, kem421