“Middelmådig mad, for lidt på tallerknen til for høj en pris”
Anmeldelse af Restaurant Centralen

Restaurant Centralen
nr. 8 af 42 Restauranter i Nyborg
Beskrivelse: Nyborgs ældste restaurant, med 167 år på bagen. Klassisk dansk smørrebrød i nye klæder til frokost, og aften mere moderne, og med enkelte klassiker på kortet.
Anmeldt 7. august 2021

Restauranten har skiftet ejer siden sidste besøg. I dag er portionerne mindre, mere "fancy" men til samme eller højere pris. Jeg blev ikke mæt af min frokost med vand til knap 200 kr.

Tak, 531andersr

Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

En helt igennem super oplevelse - vi nød begge en perfekt havtaske til hovedret og mazarinkage mv. til dessert, hertil en god fl. Pinot Grigio til en absolut rimelig pris.- Lækkert hjemmebagt brød, smør og vand blev serveret inden hovedretten…

1  Tak, Jette_Aarhus
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god mad i passende portioner. Mange forskellige gode vine på glas, der blev skænket rundhåndet. Hyggelig stemning og god og energisk betjening.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Asger H
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækker mad, god viden om vine og super hyggelig atmosfære og sød og venlig betjeningabsolut et besøg værd

Dato for besøg: juli 2021
Tak, birthe155
Anmeldt 22. juni 2021

Stor tak til hele teamet for en super fantastisk frokost idag på Central Caféen.
Super flot og veltillavet mad med helt fantastisk smag og vel tilberedte friske råvarer. Ligeledes stor TAK for en dejlig og personlig samt professionel service som alt sammen var med til at fuldende en pragtfuld frokostoplevelse. Vi glæder os til næste besøg.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, kimrP7571WY

Rejsende, der kiggede på Restaurant Centralen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Centralen? Fortæl om dine oplevelser!