“Ganske fin frokost til prisen”
Anmeldelse af Asia Restaurant

Asia Restaurant
nr. 21 af 44 Restauranter i Nyborg
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Forventningerne var blandede, men vi var faktisk ganske godt tilfredse med hvad vi fik. Buffeten er fin og udvalget er godt nok. Jeg er dog nødt til at sige at der var mange bananfluer i salatbaren, men den spiste vi ikke af alligevel. Tak for mad :)

Tak, 205kristiane

Anmeldt 18. november 2019

God service og god mad. Der er hyggeligt og du bliver altid mødt med et smil. Tilbuddene er mange og varieret, så der er mad til hele familien. Kan varmt anbefale at Asia Restaurant som et godt spisested

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Stine H
Anmeldt 2. juni 2019

Folk kommer herhen for buffeten, og det er der da nok også en grund til. Vælger man nemlig ikke at spise buffeten - jeg personligt er ikke så glad for buffetmad (af hygiejniske årsager) og spiser heller ikke kød - så for mig gav det ikke mening at vælge buffeten. Jeg valgte derfor retten "stegte ris med årstidens grøntsager", hvilket jeg glædede mig meget til. Da jeg fik maden serveret - efter meget kort tid, så jeg mistænker, de bare har hentet retten oppe i buffeten, da den også lå der åbenbart - så jeg, at det var stegte ris - med gulerødder, ærter og majs. Altså den klassiske frysepose nede fra Aldi, man kan få for ti kroner. Da jeg gjorde dem opmærksomme på, at det kunne da ikke være rigtigt, fik jeg at vide, at det var bare sådan, det var. Jeg endte altså med at betale 88 kroner for en lille ret med ris og frysegrøntsager og føler mig grundigt taget ved næsen.
Personalet var dog meget søde, og gjorde hvad de kunne.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Carolinebjelke
Anmeldt 22. maj 2019 fra mobile enheder

Vi har nu efter flere besøg i både store selskaber (10+) og enkelte familie besøg altid haft en god oplevelse. Maden bliver dog bedre og bedre. Der er kommet et større udvalg af sushi og andre varmeretter. Prisen er fornuftig og maden smager godt

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 3kirstine_
Anmeldt 3. marts 2019 fra mobile enheder

Der var ingenting i buffet der var varm nok selv om de havde været åben for aften i lidt over en halv time.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, GaryR1852

Rejsende, der kiggede på Asia Restaurant, kiggede også på

Nyborg, Fyn og Øer
Nyborg, Fyn og Øer

Har du været i Asia Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!