Anmeldt d. 24. juli 2023

Kæmpe anbefaling til Villa Gulle!
Vi var et par afsted med 9 mdr. baby og nød overnatningen til fulde.
Personalet er søde, imødekommende og fik os virkelig til at føle os hjemme!
Stedet er smukt indrettet med en Vibe der oser af hygge, varme og gode stunder.
Vi fik fantastiske drinks, dejlig brunch og gode anbefaler med om Nyborg by.

Vi kommer bestemt igen og vil anbefale stedet til alle.
Joakim og hans får forstår at drive hotel med hjerte og sjæl.

Værelsestip: Bestil deres drinks! Det vil du ikke gå glip af ;-)
Dato for ophold: juli 2023
Tak, Kira S
Anmeldt d. 30. april 2023

Super personale. Både ved booking over telefonen og på hotellet. Mange tak. Og hotellet er rigtig hyggeligt. Beliggenheden er tæt på byen og havnen, så der er gåafstand til det hele. Også supermarkeder, biograf etc.

Dato for ophold: april 2023
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Elise F
Anmeldt d. 4. juli 2022 fra mobile enheder

Det lille, charmerende hotel er blevet renoveret fra top til tå, og oser af hygge og fransk bistro-stemning. Et særlig tip er gårdhaven med terrasser og petanque baner, med den bedste placering lige ved havnen. Et sjældent fint byhotel som ligner et lille boutique-hotel.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, 176helleh
Anmeldt d. 23. oktober 2020 fra mobile enheder

Meget fint sted til prisen vi fik en dejlig lejlighed over hotel pænt og rent , meget fin betjening på hotel til aftensmad store portioner og god solid dansk mad med sovs og kartofler vil klart anbefale at besøge denne lille tidslomme 👍👍👍👍👍😂

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, kennethhoodt
Anmeldt d. 19. september 2020

Vi havde desværre kun een overnatning, fantastisk service og betjening af Fru Gulle, dejlig god dansk hjemmelavet mad, super betjening med små overraskelser. Fin beliggenhed tæt ved havnen. Pæne rene værelser, alt i gammel stil med gulvtæpper overalt, en del trapper. Vi kommer igen.

Dato for ophold: august 2020
3  Tak, AnnaMRK