“Mere end en café.”
Anmeldelse af Cafe Apostrof

Cafe Apostrof
nr. 6 af 42 Restauranter i Nyborg
Beskrivelse: Café Apostrof er en moderne cafe hvor maden er lavet fra bunden og betjning altid er hurtig og i godt humor. fredag og lordag kan man blandt andet nyde live musik med udsigt til havnen. hvor der ville mulighed for tapas anretning og laekre cocktails og vine.
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og store portioner til meget rimelige/billige priser. Det er bestemt ikke en “café” i traditionel forstand.
Vi kommer helt sikkert igen når vi er på de kanter.

Tak, MariaNielsen1440

Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Helt fra start var servicen i top. Vi var inde for at spise frokost med vores to små børn.
Der kom en tjener med det samme og bød os velkommen.
Vi bestilte mad og drikkevarer, og fik anbefalet at lade børnene dele en børneportion, god service!
Omgivelserne ved havnen er skønne.
Maden blev hurtigt serveret og var over alt forventning.
Vi fik farseret rødspætte, muslinger og en børneburger.
Toiletterne var også rigtig pæne og rene.
Alt personale var smilende, imødekommende og hjælpsomme.
Bestemt et sted vi vil anbefale og besøge igen❤️
De allerbedste anbefalinger fra os!

Tak, Piax3184
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtigt hyggeligt lille sted med en Go betjening og dejlig atmosfære. Vi fik frokost: rødspætte og moules frites (hvidvinsdampede blåmuslinger), begge dele var utroligt lækkert, men særligt blåmuslingerne er anbefalelsesværdige!

Bestemt et besøg værd - vi kommer i hvert fald igen.

Tak, Dan G
Anmeldt 16. juli 2021

Apostrof Sandwich, med kold ost og skinke, et overstegt spejlæg, rimelige pommes frites. Fish and Chips fuldstændig uden smag, kedeligt. Sød og venlig ung "servitrice", en mandlig tjener derimod ikke høflig eller venlig. For høje priser i forhold til kvalitet!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, John A
Anmeldt 28. juni 2021

Kedelig mad som ikke er hjemmelavet. Frost bøf i burgeren. Wienersnitzel fra frost. Dermed ikke meget respekt for mad. Det er hvad man betaler for.. OK udsigt, men utrolig dårlige havestole at sidde og spise i.

Tak, hjaltem2021

Rejsende, der kiggede på Cafe Apostrof, kiggede også på

Har du været i Cafe Apostrof? Fortæl om dine oplevelser!