Anmeldt d. 23. september 2022 fra mobile enheder

Flot værelse og et lækkert sted generelt, men den "lækre morgenbuffet" var dog noget skuffende. Har dog alligevel aldrig prøvet en morgenmadsbuffet der servere scrambled eggs med pølser og så ingen bacon, det er mig ganske ubegribeligt.

Værelsestip: Nil
Tak, Discover65302499361
Sinatur Hotel Storebælt, General Manager hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. september 2022

Hej Martin, mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde dit besøg hos os.

Anmeldt d. 19. september 2022

Fantastisk oplevelse i restauranten. Menu kortet var til at overskue med det kæmpe udvalg......ironi kan forekomme.
Men for dælen da en kanon service fra vist nok en supervisor som vidste noget om gin og vin......fed oplevelse når man selv er fagperson. Stor respekt og tak til hende

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, bbob1225
Pernille Stougaard, Sales hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. september 2022

Kære Bjørn, tusind tak for din flotte tilbagemelding, vi er så glade for at du har haft et godt ophold.
Dine søde ord til vores tjener, vil jeg straks bringe videre til restauranten.
Hilsen Lone, Receptinen

Anmeldt d. 18. september 2022

Fin beliggenhed ,tæt på vandet ,med fin udsigt ,lyst og pænt værelse ,med gode senge . Ro og fred på værelset . God morgenmad ,med fint udvalg af produkter . Smilende og venligt personale . Rent og pænt overalt .

Værelsestip: Ved ikke nok om hotellet til at give et tip
Tak, R5077CTsusannef
Pernille Stougaard, Sales hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2022

Kære R5077CTsusannef, mange tak for din fine tilbagemelding, dejligt at du havde et godt ophold og nød vores fantastiske beliggenhed.
Vi håber du snart kigger forbi igen.

Anmeldt d. 14. september 2022

Var der lørdag til søndag og havde en god oplevelse. Personalet var søde og værelset super dejligt. Udsigten kan man ikke klage over.
Dog er det altid kedeligt at morgenmad i weekenden slutter tidligt i modsat til mange andre lande. Men det er ikke kun på Storebælt !!!

Tak, mortenandersson
Sinatur Hotel Storebælt, General Manager hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2022

Kære mortenandersson, tusind tak for din fine tilbagemelding, så dejligt at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du snart kigger forbi igen.

Anmeldt d. 14. september 2022 fra mobile enheder

Pæn hotel, pæne værelser, venligt personale.
Morgenmaden var fin, til tider rigtig mange folk og så bliver der hurtigt behov for opfyldning, men synes at personalet var over buffeten hele tiden.
En god oplevelse, og nogle pæne værelser.
Vi morgenbadede i havet, og da kunne det have været rart, at man kunne låne/leje en badekåbe i receptionen :)

Tak, Nomad36953104317

Kære Nomad36953104317, mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde dig ophold, vi er glade for at du havde et godt ophold. For en anden gangs skyld, så har vi faktisk badekåber til leje i receptionen, så det vil vi meget gerne hjælpe med næste gang du kommer forbi.