988 kr.
Go to your Happy Price
Susanne F
Behageligt ophold
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 18. sep. 2022
Fin beliggenhed ,tæt på vandet ,med fin udsigt ,lyst og pænt værelse ,med gode senge . Ro og fred på værelset . God morgenmad ,med fint udvalg af produkter . Smilende og venligt personale . Rent og pænt overalt .
Dato for ophold: september 2022
Værelsestip: Ved ikke nok om hotellet til at give et tip
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Hotels.com
17.7 km fra Storebaelt Sinatur Hotel & Konference
1.2 km fra Storebaelt Sinatur Hotel & Konference
Gratis parkering
Selve gården man ankommer til
  • Hotels.com
    • Agoda.com
    13.1 km fra Storebaelt Sinatur Hotel & Konference
    Vis flere hoteller i Nyborg
    Anmeldt d. 14. september 2022

Var der lørdag til søndag og havde en god oplevelse. Personalet var søde og værelset super dejligt. Udsigten kan man ikke klage over.
    Dog er det altid kedeligt at morgenmad i weekenden slutter tidligt i modsat til mange andre lande. Men det er ikke kun på Storebælt !!!

Tak, mortenandersson
    Sinatur Hotel Storebælt, General Manager hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2022

Kære mortenandersson, tusind tak for din fine tilbagemelding, så dejligt at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du snart kigger forbi igen.

Anmeldt d. 14. september 2022 fra mobile enheder

Pæn hotel, pæne værelser, venligt personale.
    Morgenmaden var fin, til tider rigtig mange folk og så bliver der hurtigt behov for opfyldning, men synes at personalet var over buffeten hele tiden.
    En god oplevelse, og nogle pæne værelser.
    Vi morgenbadede i havet, og da kunne det have været rart, at man kunne låne/leje en badekåbe i receptionen :)

Tak, Nomad36953104317

Kære Nomad36953104317, mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde dig ophold, vi er glade for at du havde et godt ophold. For en anden gangs skyld, så har vi faktisk badekåber til leje i receptionen, så det vil vi meget gerne hjælpe med næste gang du kommer forbi.

Anmeldt d. 3. september 2022

Skønt hotel der ligger lige i vandkanten, dejlige rumlige værelser med direkte udgang til egen terrasse. Skøn restaurant, hvor der laves mad af lokale råvarer fra egen nyttehave og lokalområdet.På alle måder en skøn oplevelse.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Gitte K
    Sinatur Hotel Storebælt, General Manager hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2022

Kære Gitte K, tusind tak for din flotte tilbagemelding, vi er glade for at i havde et godt ophold og nød såvel værelset som restauranten og vores fantastiske beliggenhed.

Anmeldt d. 31. august 2022

Super god mad, fin service, smukke omgivelser. Perfekt lokation lige ned til havet. Restauranten har meget fokus på økologi og bæredygtighed. Vi var på hotellet en weekend og nød det i fulde drag, vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: august 2022
    Tak, nicolineo431
    Sinatur Hotel Storebælt, General Manager hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. september 2022

Kære Nicoline431, tusind tak for din dejlige tilbagemelding, skønt at i nød vores lækre beliggenhed og den gode mad.

Anmeldt d. 13. august 2022 fra mobile enheder

Virkeligt godt hotel. God beliggenhed omend værelserne ikke har havudsigt (derfor kun fire stjerner). Meget imødekommende personale og rigtig god mad. En af de bedste buffeter som vi har fået. Vi vil helt sikkert kommer der igen.

Dato for ophold: august 2022
    Tak, fllp_privat

Kære fllp_privat, tusind tak for denne fine tilbagemelding, vi er glade for at i nød jeres ophold, og den lækre buffet. Vi glæder os til at se jer igen.