Dejligt rent og flot beliggende hotel, gode værelser og god morgenmad
Meget konference/kursusagtigt hotel
Mangler hygge i form at lounge område, barområde eller andet område til afslapning med bog eller andet

Tak, lindvig2020
Sinatur Hotel Storebælt, General Manager hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde os. Vi arbejder hele tiden på hyggen, og lounge område står meget højt på ønskelisten, så vi håber vi er i mål med det, næste gang du kigger forbi!
Hilsen Lone, Receptionen

Venlige personale.
Gode indretning i rummet, afstande senge.
Jeg er tilfreds med sengen, men min ven synes den er for blød.
Modtog morgenmad kl. 6.30-7.00 søndag morgen, super godt.
God efterårstilbud.

Tak, RandiL144

Tusind tak for jeres fine anmeldelse, vi er glade for at i havde et godt ophold.
Hilsen Lone, Receptionen

Ankom til hotellet, fredag den 25. september 2020, kl. 14..
Fik udleveret nøglen til vores hotelværelse.
Et dobbeltværelse, med balkon og udsigt til Storebælt og broen..
Desværre var der en del tåge og regnvejr, så det flotte bygningsværk, var i perioder uklart..
Værelset, perfekt. rent og lyst.. skønt
Bad og toilet, en nydelse at benytte..
Kaffe og kage, kl. 15. dejlig lille "walesstang" med marcipan og bær.
Aftensmenu 3 retter, som vi selv kunne udvælge fra printet menukort, på grund af Corona.
Vi valgte, Bagt hvid fisk og Anderillette, røget and, som forret..
Hovedret, Cuvette, øko okse med gemyse.
Dessert Karmel, si med diverse..
Alle retterne var ren nydelse, som gjorde aftenen vidunderlig for os, på 49 års bryllupsdag..
Betjeningen var super, på trods diverse restriktioner..
Efter en dejlig nat, i rigtig gode senge, og et dejligt bad, skulle vi til morgen buffet.
Der blev vi godt nok overrasket, alt var "hjemmelavet".
Rundstykker, diverse brød, kager, marmelade, pålægschokolade, og meget mere, kæmpe udvalg i top kvalitet..
Hjælpsomme og smilende personale, som også havde travle med afspritning.
Udtjekning kl. ca. 10.
Tak fra
Ida & Bjarke

Tak, Bjarke L

Kære Ida og Bjarke, tusind tak for jeres skønne anmeldelse, den luner langt ind i hjertet, og vil blive delt på hele hotellet!!
Vi er så glade for at i havde et dejligt ophold, og håber i snart kommer forbi igen :-).
Mange hilsner Lone, Receptionen

Anmeldt d. 15. september 2020

Kedelig værelse med udsigt til en væg.
Middag om aftenen tjenerne havde ikke bestemte borde og derfor var der ikke styr på hvornår vi skulle have næste ret. Vi måtte vente længe. Vi bad om salt til hovedretten den kom da vi var færdige med maden.
Fin morgenbuffe

Tak, bechanni
Pernille Stougaard, Salg hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Bechanni.
Tak fordi du tager dig tid til at skrive en anmeldelse, det er vi rigtig glade for, da det er den eneste måde, hvorpå vi kan blive bedre til vores job, nemlig at give vores gæster den bedste oplevelse.
Jeg beklager meget, at vi ikke har levet op til dine forventninger, og din mail er derfor blevet sendt videre til vores restaurantchef som vil tage den med tjenerne.
Det er muligt at opgradere sit værelse til et med udsigt til havet, men vi har desværre ikke så mange af dem, så de ryger hurtigt, men til gengæld har man prioriteret udsigt fra vore restaurant, så alle gæster har mulighed for at nyde den til morgenmaden.
Jeg håber, at vi en anden gang får lov til at vise vores normale høje standard.
Hilsen Pernille

Anmeldt d. 14. september 2020

Vi deltog i Danske Forstkandidaters årsmøde og fest:)
Vi blev mødt af et meget venligt og smilende personale i fantastiske rammer. vi nød det:)
Vi indtog en herlig og spændende middag med en formidabel udsigt.
Vi kommer igen på weekendophold ved lejlighed!

Tak, 411mikal
Sinatur Hotel Storebælt, General Manager hos Storebaelt Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2020

Tusind tak for den flotte anmeldelse, vi er glade for at i har haft det godt - og glæder os til at byde jer velkommen tilbage. Hilsen Lone, Receptionen