Anmeldt d. 4. februar 2020

Flot beliggenhed mod Storebælt. Fint og effektivt hotel. Gode pæne rummelige værelser. Udemærkede konference lokaler. God jævn morgenmad. Fin frokost og aftensmad. blandet betjening af både øvede og nye tjenere. Alt i alt god standard.

Tak, LarsJensenLRJ
Anne Julie Grabowsk, Andet hos Sinatur Hotel Storebælt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. februar 2020

Kære Lars

Tak for din tilbagemelding, dejligt at du har nydt dit ophold i vores vandkant. Du har ret i at vores tjenerstab er en blandet skare af nye og øvede, vi gør en stor dyd ud af at have elever og klæde dem godt på til at komme ud og fortsætte rejsen i vores skønne branche. Kom endelig snart igen

Rigtig god dag

Anmeldt d. 30. januar 2020

Dejlig tæt ved vandet. Bestilt med havudsigt i et superior værelse,men det skulle være stående ude på balkonen i venstre side grundet bygning overfor. Ikke så hyggeligt. Dejlig restaurant med god plads og rigtig god mad med super service.

Tak, Henning O
Anne Julie G, Gæsteansvarlig hos Sinatur Hotel Storebælt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2020

Hej Henning

Tak for din tilbagemelding og dine rosende ord. Kom endelig igen og nyd udsigten fra vores restaurant i vandkanten.

God weekend

Anmeldt d. 18. januar 2020

Var der kun en enkelt nat..det var en søndag så restauranten var lukket, det var vi orienteret om via mail. Morgenmaden var ØKO-lækker. Der var dog ikke mulighed for, at nyde havudsigten fra morgenmads salen, da alle vinduerne var dugget

Tak, fraende1
Anne Julie G, Gæsteansvarlig hos Sinatur Hotel Storebælt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. januar 2020

Kære gæst

Dejligt at du nød morgenmaden - kom igen til sommer, så er der klart og fint gennem ruderne:)

Dbh Anne

Anmeldt d. 21. december 2019

En rigtig god oplevelse. Jeg vil især gerne fremhæve rengøringen. Ikke blot på værelset, men også i restaurant og fællesarealer! Den økologiske morgenmad er absolut også værd at fremhæve. Og så er der stille og roligt, selv om det er tæt på motorvejen og storebælt :)

Dato for ophold: december 2019
Tak, jenssund
Anne Julie G, Gæsteansvarlig hos Sinatur Hotel Storebælt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. januar 2020

Hej Jens

Tak for dine roser- jeg sender dem fluks videre til vores rengøringsafdeling. Det er dejligt når vores gæster lægger mærke til "de usynlige ting" - det ved jeg at de vil blive rigtig glade for.

Kom endelig snart igen.

Anmeldt d. 21. december 2019

Pris/kvalitet er helt i top her. Store værelser med gode senge og bad. Rolige omgivelser - selv om vi kun er 2 min fra motorvejen. Lækker og omfattende økologisk morgenbuffet. Fantastisk, faktisk!
Personalet er super hjælpsomme - så hvorfor ikke en ren 5'er? Mest fordi det store hotel er noget institutionspræget. Det er ikke specielt hyggeligt, men oser (for meget) af effektivitet. Men igen: pris/kvalitet er næsten forbavsende, og vi vil helt sikkert bruge hotellet igen, næste gang, vi må have et stop-over i Nyborg.
En enkelt ting var irriterende den søndag aften, vi ankom. Nyborg er som blæst for åbne blot nogenlunde gode restauranter, og det er ikke muligt at få noget at spise på "Sinatur". Havde vi fået tilbudt en simpel sandwich - eller noget andet enkelt, der ikke kræver egentlig køkkenpersonale, havde vi taget imod med kyshånd. I stedet endte vi på noget, der så lidt bistroagtig ud udefra - men var en madmæssig katastrofe. Næste gang tager vi på en burgerbar.

Dato for ophold: december 2019
Tak, 9240Nibe
Anne Julie G, Gæsteansvarlig hos Sinatur Hotel Storebælt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2019

Kære gæst

Mange tak for din fine tilbagemelding. Det er dejligt at vide at I har nydt opholdet. Vi arbejder hårdt på husets hygge og indretter i øjeblikket hotellet med nyheder rundt omkring. Jeg håber, at I fandt en god ro, i at se på vores vidunderlige udsigt mens I nød morgenmaden.

Vi holder søndagsåbent i restauranten om sommeren, så jeg håber at I kommer tilbage til os der.

Rigtig glædelig jul og godt nytår

dbh Anne