Se dyr, gods og natur

Hindsgavl er stort flot men selve dyreparken er en køretur og nok mest et avlsforsøg. Hurtigt... læs mere

Anmeldt d. 4. september 2019

VibekeN96
Grasten, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 10. august 2019 fra mobile enheder

Vi hygget i den store park. Mange steder at parkere bilen så man kan gå rundt at se de smukke rådyr, dådyr og hjorte.
Vi havde picnic kurven med og kørte ned til vandet og spiste den. Super hyggelig dag samme med venner

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, VibekeN96
Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

Dejligt til en uforstyrret løbetur. Der kan ofte ses rådyr. Mange stier måde på.åbne marker og i skov.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 431majat
Anmeldt d. 26. maj 2019 fra mobile enheder

Imponerende dyrepark hvor man kan komme helt tæt på dyrene. Man kan køre rundt i bil og på en solskin dag om sommeren er det værd at besøge

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, koikichidanmark
Anmeldt d. 24. maj 2019

Et dejligt område at vandre/promenere i. Der er masser af dyr der/då/hjort.. man kan gå indenfor hegnet også. Det er gratis. Der er også et anlæg med tagudsigt og hvor man starter brovandringen. Stor , delvis legepark for de unge og stor fri parkeringsplads, et besøg værd

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, 283stenb
Anmeldt d. 13. maj 2019 fra mobile enheder

Skønt sted at gå en tur, du kan svinge ned forbi vandet, skoven, Hindsgavl slot, bridgewalking, campingpladserne, se dyrene tæt på og der er mange af de flotte dyr.

Dato for oplevelse: maj 2019
1  Tak, TINAFRYD