Åben i dag: 10.00 - 16.00
Det skal opleves

En fantastisk oplevelse at gå over broen i mens togene kærer fordi nedenunder dig - samtidig kan du... læs mere

Anmeldt d. 17. august 2023
Jan B
Bogense, Danmark
fra mobile enheder
Udsigt til natur og marsvin 🙂

Vi gik over den gamle Lillebæltsbro fra Fyn til Jylland og tilbage igen. Super flot udsigt ud over... læs mere

Anmeldt d. 21. juli 2023
kimtoft69
Stenløse, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 24. juni 2022

Sjov oplevelse, med masser af interessant historiefortælling om broens historie og dyrelivet i og ved Lillebælt

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, svejser
Anmeldt d. 23. juni 2022

vil gerne prøve i solskin.
Guiden tager dig med på tur, og man føler sig helt sikker, hele vejen igennem

Dato for oplevelse: juni 2022
Tak, prebensv
Anmeldt d. 27. maj 2022 fra mobile enheder

Rigtig god tur. En flot oplevelse. . Dygtig guide 27-5-22 kl. 10.00. Kan anbefales til hele familien. Vil gerne prøve igen i solskin 😊

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, MetteY1970
Anmeldt d. 10. maj 2022

Fantastisk oplevelse også at høre om broens opførelse. Var der sammen med søn og 3 børnebørn Stor oplevelse

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, 885jenspeterm
Anmeldt d. 24. april 2022 fra mobile enheder

En oplevelse der er i særklasse.
Guiden tager dig med på tur, og man føler sig helt sikker, hele vejen igennem.

Udsigten fra toppen af broen er helt unik.

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, Biif