Bridgewalking Lillebælt
Åben i dag: 10.00 - 16.00
Kan varmt anbefales

En super tur, med en sød og hyggelig guide, der med gode fortællinger, humor, facts oplysninger og... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
Kaffe_hygge
Odense, Danmark
Fantastisk oplevelse

Super oplevelse. Normalt er højder ikke min stærke side. Men utrolig tryg ved den måde dette er... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Michael E
Vildbjerg, Danmark

Anmeldt d. 7. september 2020

Vi var en flok på 16 m/k som skulle på tur, 2 med højdeskræk, hvor den ene vendte om på vej op, men hun fik en god oplevelse inden hun vendte om, det fungere bare hvis man er nød til at vende om.

Tak, clau0402
Anmeldt d. 6. september 2020

En dag der skaber minder tak kun roser til vores turleder, fantastisk udsigt af en af Danmarks knudepunkter

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, 857johnnyk
Anmeldt d. 6. september 2020

Besøgte Lillebælt Bridgewalking en dag med flot solskin og næsten ingen vind.
Bliver modtaget af guiden som instruerer grundigt i hvad der skal ske, og hvordan.
Efter iklædning af engangsdragt og montering af sikkerhedsudstyr er det tid til en sidste instruks inden afgang. Turen over broen er fantastisk. Flot tur op ved siden af trætoppene og videre ud over broen. Guiden holder stop ind imellem og fortæller om hvad vi ser, og om broens tilblivelse. Efter ca. 2 timer er man kommet hele vejen over på den ene side af broen, og tilbage igen på den anden side. På intet tidspunkt føles usikkerhed, da sikkerheden er høj, og det er let at gå på broen.
Kan absolut anbefales, men check vejrudsigten inden du booker, og hav en jakke med hvis det er skyet eller blæsende. Den udleverede overtrækdragt er kun er tynd engangsdragt som ikke giver varme eller vindtæthed.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, Claus R
Anmeldt d. 27. august 2020 fra mobile enheder

Super fin oplevelse. Kan virkelig anbefales. Mega flot udsigt, Spændende historisk fortælling og så var vi heldige at se marsvin svømme rundt i Lillebælt.

Tak, lonol65
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Snyd ikke dig selv for denne fantastiske oplevelse. Vidunderlig udsigt, sikkerheden i top, engageret og velfortællende guide.
Tak for en god dag

Tak, norlunddk