Bridgewalking Lillebælt
Åben i dag: 10.00 - 16.00
God oplevelse

God instruktion forud for turen. God hjælp til påklædningen. Informativ tur over broen. Sikkerheden... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Lars J
København, Danmark
Fantastisk oplevelse i trygge rammer

En fantastisk oplevelse og med super guide, som både var dygtig til at fortælle om broen og området... læs mere

Kimwincklerp
Silkeborg, Danmark

Anmeldt d. 31. juli 2020

Super god tur, dygtig guide, gode fortællinger om broens historie undervejs samt hvad vi kunne se på turen.

Tak, Risom23
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

En oplevelse man ikke lige prøver andre steder, og det var en kanon tur med en super guide som fortalte godt og lod os bruge den tid vi havde brug for, til at kigge ud fra broen. Vi så både sæler og marsvin.

1  Tak, LDaugaard
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk tur med en fremragende turguide, der både var spændende og tog hensyn til folk, som var nervøse ift. højden.

Turen går 60m over Lillebælt, og er helt sikkert pengene, rejsetiden og besøget værd. Intet at klage over. - Ville helt sikkert komme igen.

Tak, AntonEgo1687
Anmeldt d. 20. juli 2020

Vi gik en dejlig tur i godt vejr med en fantastisk udsigt - også ned til marsvinene, der svømmede nedenunder.
Guiden var god og sikkerheden i top. Alt fungerede.

Tak, ingep914
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Super fin og spændende oplevelse der varmt kan anbefales
Fin og hyggelig guide og der var styr på tingene.

Tak, 1211gittebeck