Bridgewalking Lillebælt
Åben i dag: 10.00 - 16.00
Meget glad mand

Min mand og hans Far var på Bridgewalking tur sammen og var ekstremt glade for oplevelsen. Guiden... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
DitteMW
fra mobile enheder
Stor oplevelse, fokus på sikkerhed

Yderst kompetent guide, stor fokus på sikkerheden, vi var helt trygge ved turen. Fantastisk udsigt... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
123teide

Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse, der er fin udsigt og guiden fortalte interessant og tilpas. Der er langt ned men det går over

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 882metteh
Anmeldt d. 2. juli 2020 fra mobile enheder

Denne havde jeg set frem til længe. Vejrudsigten lovede ikke ligefrem sol og vi blev også ramt af en enkelt byge. Oplevelsen var dog god alligevel og humøret højt. Guiden var ok og gjorde hvad hun kunne. Sikkerhed er prioriteret. Tak for det

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Frank J
Anmeldt d. 30. juni 2020

Selv på en drønvarm sommerdag, kunne oplevelsen på toppen af Lillebæltsbroen godt give een lidt kuldegysninger..En helt igennem pragtfuld oplevelse..Godt vi fik det prøvet medens vi endnu kunne... Vi er lidt oppe i årene og tror ikke at vi ville kunne magte det , når vi bliver meget ældre.. Man skal være godt gående og ikke bange for højder og udfordringer...

Tak, Leif M
Anmeldt d. 30. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse at gå 50 meter over vandet i Lillebælt. Dette skal du simpelthed prøve. Men du skal ikke være højdeskræk.

Tak, erikd473
Anmeldt d. 28. juni 2020

Det var super flot at komme så højt op, og se ud over vandet, en mega god guide, som fortalte noget historie om broen.
Fik taget billede på broen, men Kan ikke uploade det billede som blev taget sf oskan ikke finde nogle billeder fra den dag

Tak, benteo132