Bridgewalking Lillebælt
Åben i dag: 10.00 - 16.00
Stor oplevelse, fokus på sikkerhed

Yderst kompetent guide, stor fokus på sikkerheden, vi var helt trygge ved turen. Fantastisk udsigt... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
123teide
Unik oplevelse

Super god tur, dygtig guide, gode fortællinger om broens historie undervejs samt hvad vi kunne se... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
Risom23
Frederikshavn, Danmark

Fantastisk oplevelse at gå 50 meter over vandet i Lillebælt. Dette skal du simpelthed prøve. Men du skal ikke være højdeskræk.

Tak, erikd473
Anmeldt d. 28. juni 2020

Det var super flot at komme så højt op, og se ud over vandet, en mega god guide, som fortalte noget historie om broen.
Fik taget billede på broen, men Kan ikke uploade det billede som blev taget sf oskan ikke finde nogle billeder fra den dag

Tak, benteo132
Anmeldt d. 14. juni 2020

Det hele startet med en god modtagelse og instruktion af Morten. Fantastisk tur/retur og med gode informationer fra Guiden Morten

Tak, X6027GVbriana
Anmeldt d. 9. marts 2020 fra mobile enheder

Det var ikke det perfekte vejr, men det gjorde ikke oplevelsen ringere, da vi stod på midten af den gamle Lillebæltsbro i 60 meters højde.
Oplevelsen gav os ikke det sug i maven, som vi havde forestillet os, men guiden Mortens historiefortælling om broen gjorde turen helt speciel. Og spændingen optil vores besøg på broen var også skøn.
Turen kan varmt anbefales, også selvom du er lidt nervøs for højder. Der er ingen steder, hvor du ikke føler dig i sikkerhed. Og så kan alle aldre være med, hvis blot man er godt gående og selvfølgelig over 140 cm høj.
Gør det! Du vil ikke fortryde.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, 807beritm
Anmeldt d. 13. januar 2020 fra mobile enheder

Vores børn gav os to billetter til bridgewalking. I regnvejr, men dog fin sigtbarhed. Vi var begunstiget af en fantastisk guide, og kun min kone og jeg samt min søster. Det var en fantastisk oplevelse som kun kan anbefales.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, coi15