“Et absolut most..”

nr. 1 af 6 Ture i Middelfart
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: Bridgewalking Lillebælt - Udsigt til noget særligt! Nu behøver du ikke længere flyve helt til Australien for at prøve Bridgewalking. Den gamle Lillebælts bro mellem Middelfart og Fredericia er nu åben for gæster. Det er en 2,5 km lang gå tur, hvor du får en fantastisk udsigt over Lillebælt og de to byer, og hvis du er heldig kan du se marsvinene boltre sig i vandet under broen.
Anmeldt 16. december 2017

At tage turen op over toppen på " Den Gamle Dame ". For at ære de menneske,r der satte liv og helbred til under de kummerlige og barsk i datidens arbejds forhold.
Imponerende bygningsværk. Der bliver krydret med de gode historier.
Fantastisk oplevelse, som man bør unde sig selv.

Tak, Adventureman5
Filtrér

Anmeldt 26. november 2017 fra mobile enheder

Min umiddelbare reaktion var. Fy for satan der er langt ned. Og i og med at jeg ikke bryder mig om højder, var det med mange sommerfugle i maven vi tog afsted. Efter en kort men grundig gennemgang af de enkelte sikkerhedsforanstaltninger begav vi os hen i mod broen. Allerede inden vi var kommet op til broen var vi 30 meter over vandet. Der ville kun blive værre. Selvom vores guide til fulde forstod at komme med positive input, under hele turen var det alligevel en tur for mig der er winget af. Det var fint, så det behøver jeg ikke gøre igen. Skal jeg nævne det positive så er udsigten over Lillebælt uovertruffen. Det er så smukt, hvis man ikke som jeg bævre af skræk for at se ned.

1  Tak, teamguldager
Anmeldt 8. november 2017 fra mobile enheder

Jeg havde fået en tur i gave og kom til modtagelsesstedet, som ikke er enormt nemt at finde.
Efter en grundig gennemgang af sikkerhed samt hvad forestod, begyndte turen.
Vi fik af Hans, vores guide, masser- altså masser - af fakta og anekdoter, og vejret tillod denne dag gode kig til fjerne steder.
Selv med alm. højdeskræk, er der ingen grund til at snyde sig for denne oplevelse.

Tak, Ole K
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Alle bør unde sig selv den oplevelse. Fantastisk udsigt og vores guide sørgede for masser af spændende anekdoter og tilpas med pauser m

Tak, 362stinec
Anmeldt 8. oktober 2017

Rigtig god tur ! Super service !!!!
Da en blev dårlig oppe midt på broen, vendte vi alle om - en helt rigtig handling fra vores guide.
Nede i receptionen var der så en anden guide, som hurtigt meldte ind, at hun gerne ville tage dem med op, som havde mod på at tage turen en gang til - og vi fik en fantastisk tur i solskin og en masse info. Tak for en super dag !!!!

1  Tak, LoneogHenning

Rejsende, der kiggede på Bridgewalking Lillebælt, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer
Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Bridgewalking Lillebælt? Fortæl om dine oplevelser!