“Efterårsferie”

nr. 1 af 6 Ture i Middelfart
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: Bridgewalking Lillebælt - Udsigt til noget særligt! Nu behøver du ikke længere flyve helt til Australien for at prøve Bridgewalking. Den gamle Lillebælts bro mellem Middelfart og Fredericia er nu åben for gæster. Det er en 2,5 km lang gå tur, hvor du får en fantastisk udsigt over Lillebælt og de to byer, og hvis du er heldig kan du se marsvinene boltre sig i vandet under broen.
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Alle bør unde sig selv den oplevelse. Fantastisk udsigt og vores guide sørgede for masser af spændende anekdoter og tilpas med pauser m

Tak, 362stinec
Filtrér

Anmeldt 8. oktober 2017

Rigtig god tur ! Super service !!!!
Da en blev dårlig oppe midt på broen, vendte vi alle om - en helt rigtig handling fra vores guide.
Nede i receptionen var der så en anden guide, som hurtigt meldte ind, at hun gerne ville tage dem med op, som havde mod på at tage turen en gang til - og vi fik en fantastisk tur i solskin og en masse info. Tak for en super dag !!!!

1  Tak, LoneogHenning
Anmeldt 7. oktober 2017 fra mobile enheder

imponerende aktivitet med historisk input. I klart vejr kan man se mere end 40 km væk ...
Super oplevelse. Husk at bestille tid i forvejen og kom i god tid.

Tak, KimBruhn
Anmeldt 3. oktober 2017

Brigdewalking på Lillebæltsbroen er en fantastisk oplevelse Rigtig god guide der fortæller hvad du kan se fra broen og fra da broen blev bygget Til sidst den skønneste udsigt fra broen en rigtig god oplevelse

Tak, Bente A
Anmeldt 1. oktober 2017

Var på turen med venner. Det tager ca to timer fra start til ende. Man starter med blive klædt på med keddeldragt og sikkerhedssele og audioudstyr. Det fungerer meget professionelt med dygtige guider, der fortæller historien om broen og omgivelserne.
Det var regnvejr, men det var ok alligevel. Sikkerheden er helt i top, hvor man bliver koblet på en glideskinne en efter en på en lang række. Ingen af os har højdeskræk, men det er højt oppe, så hvis man har højdeskræk, så skal man nok ikke tage turen, selv om der ikke er noget at være bange for. Man må ikke tage noget som helst med ud på broen af fare for at man kan tabe det ned på kørebanen. Dvs man ikke har sin egen telefon med og må forlade sig på de billeder guiderne tager. Da man ikke kan lave om på rækkefølgen af folk, så bliver det naturligvis de forreste i rækken, der har flest billeder. Man kan efterfølgende downloade billeder, fin service.

Tak, Britta A

Rejsende, der kiggede på Bridgewalking Lillebælt, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Bridgewalking Lillebælt? Fortæl om dine oplevelser!