“Sjovt, flot, informativt og udfordrende”
Anmeldelse af Bridgewalking Lillebælt

Bridgewalking Lillebælt
nr. 1 af 6 Ture i Middelfart
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: Bridgewalking Lillebælt - Udsigt til noget særligt! Nu behøver du ikke længere flyve helt til Australien for at prøve Bridgewalking. Den gamle Lillebælts bro mellem Middelfart og Fredericia er nu åben for gæster. Det er en 2,5 km lang gå tur, hvor du får en fantastisk udsigt over Lillebælt og de to byer, og hvis du er heldig kan du se marsvinene boltre sig i vandet under broen.
Anmeldt for 14. september 2017 fra mobile enheder

Klart en anbefaling.
Flot, rent udstyr. Seler og walkietalkies der virkede.
Guide der tog sig tid, var vidende, og kunne høres klart i walkietalkien.
Historie og fakta serveret i en lind strøm og udsigt til marsvin i Lillebælt.

Og ja, der er langt op, og ned, men et par timer der er hurtigt brugt, og god familieoplevelse.

Tak, SELarsen
Filtrér

Anmeldt for 10. september 2017 fra mobile enheder

Selv om man kender Middelfart som sin egen bukselomme, er Bridgewalking absolut en god oplevelse! Umiddelbart en dyr aktivitet, men tiden, fortællingerne, sikkerheden og det arbejde der er lagt i muliggørelsen af hele konceptet, er hver en krone værd. Det er unikt at kunne skue ud over Lillebælt og den smukke natur der indrammer Middelfart og at se marsvinene boltre sig underneden.

Fortællingerne guiden kommer med undervejs er fine, omend de synes vældig fokuseret på at belyse de turistattraktioner Middelfart og omegn har. Det ville ikke gøre spor, hvis guiderne også tilsatte noget om Middelfart i et historisk perspektiv - udover bygningen af broen - det ville kun gøre det mere interessant og levere et mere mangfoldigt og levende billede af byen.

At man bevæger sig 60 M over jorden, skal man ikke lade sig skræmme af. Der er god plads at bevæge sig på og sikkerheden er i top. Faktisk er udsigten i sig selv, nok til at mane bekymringerne væk....

Tak, Tine L
Anmeldt for 10. september 2017

Bridgewalking kan den gamle Lillebæltsbro kan varmt anbefales.Turen indeholder både flotte udsigter, historien om lillebæltsbroen, sjove anekdoter og for nogle måske et lille adrenalin-kick:-) Derudover var vi så heldige at opleve den 2-timers lange brovandring med en utrolig behagelig, vidende og humoristisk guide.
Sikkerhedsforanstaltningerne er helt i top.

Tak, hjc_fm
Anmeldt for 3. september 2017 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales, et par hyggelige timer i flotte omgivelser. Husk dog at man minimum skal være 140cm høj som man ikke bliver afvist :)

Tak, 6800-Varde-2016
Anmeldt for 29. august 2017

Der var styr på alt det praktiske. En sprudlende guide, fortalte os en masse nyttigt om alt det vi så, og bragte en utrolig god stemning og omsorg. Hun fortalte os en masse interessante ting om broen, byen, historien m.m. . Hun skabte en utrolig tryghed ved hele tiden at informere os om hvad der skulle ske. Virkelig en stor oplevelse.

Tak, Frk_Flora

Rejsende, der kiggede på Bridgewalking Lillebælt, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Bridgewalking Lillebælt? Fortæl om dine oplevelser!