Firmatur

Anmeldt d. 15. januar 2019
TINAFRYD
Middelfart, Danmark
fra mobile enheder
En stille torsdag aften i efterårsferien

Vi kiggede forbi museet, som har mange fine veteran biler og motorcykler. Det er primært... læs mere

Anmeldt d. 19. oktober 2018
SIFTO_GO
Fyn og Øer, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 15. januar 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte museet, meget flot udstilling. Altid godt med gode historier til bilerne. Hyggeligt, lille museum.

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, TINAFRYD
Anmeldt d. 19. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi kiggede forbi museet, som har mange fine veteran biler og motorcykler.
Det er primært amerikanske biler, enkelte renault og citroen.
Der var en god rundvisning ogmulighed for at kigge under motorhjelmen..

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, SIFTO_GO
Anmeldt d. 19. april 2017 fra mobile enheder

Naturskønt område og dejlig udsigt kan du besøge denne flotte samling af køretøjer fra den gang far og mor & farfar var barn. :-)

Giv dig selv og familien og dine børn en stor oplevelse der kan snakkes længe om. Oplev og se alle de flotte biler og ikke mindst motorcykler der er i perfekt stand efter mange timers arbejde i garagen.

Jeg/Vi kommer gerne igen..

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, Petter J
Anmeldt d. 18. september 2016 fra mobile enheder

Ring inden da der ikke bare er åbent.
Vi blev mødt af hr. Madsen som er en rigtig rar mand. Hr. Madsen viste os rundt og fortalte om stort set alle biler og motorcykler. Rigtig fed oplevelse da bilerne bare står kniv skarpe og historierne gør oplevelsen mindeværdig.
Vi ses helt sikkert igen hr. Madsen!

Dato for oplevelse: september 2016
2  Tak, 372kasperk
Anmeldt d. 28. marts 2016

Det er en super vild udstilling,at se alle de gamle biler blive lavet i tip top stand, er jo skønt at se. Vi ved hvor mange timer der bliver lagt i de biler, da mange af dem vi har med selv roder med biler og sælger biler. Det skal ses

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, Annette N