Værelserne var fine og morgenmaden var god, betjeningen i restauranten manglefuldt.
Første aften fik vi hurtigt vores forret, vi ville gerne vente lidt med hovedretten, det kom vi hurtigt til at fortryde. Vi prøvede ad flere omgange at få kontakt til en tjener, så vi kunne sige, vi gerne ville have hovedretten, det lykkes ikke, så til sidst gik jeg op og tog fat i en tjener, vi ventede længe, meget længe, på et tidspunkt kom tjeneren ned til vores bord for at spørge om alt var godt, først der går det op for hende, at hun slet ikke har bestilt vores hovedretter, så vi venter endnu et godt stykke tid (omkring 30 min - i alt omkring 50 min fra jeg beder om vores forretter) selvom tjener kommer retur og siger, at hende kollega, har bestilt vores forretter. Det er selvfølgelig ok at lave fejl, det kan alle. Der sidder 2 par ved siden af os, der kan fortælle at de prøvede det samme aftenen før. På et tidspunkt render er en fra køkkenet rundt med 2 tallerkener, og ingen aner, hvor de skal afleveres, nogle har vente på deres forretter så længe, så de siger højt, at de bare tager dem som forretter.
Den anden aften er vi de allerførste i restauranten, så vi tænker, dejligt så er der ikke travlt. Da vi har spist forretterne beder vi om hovedretterne med det samme, så vi undgår at sidde som dagen før. Da vi har vente 40 min, (samme tjener, som dag før havde sagt 6-8 min), gik jeg op og tog fat i hende for at høre, hvor hovedretterne blev af. Hun kommer ned og siger, at dem har hun desværre glemt at bestille. Det er ok at lave fejl, men samme fejl 2 dage i streg!!!!!.
Vi ventede i alt 65 min på vores hovedret den dag. Som ‘kompensation’ fik vi et ekstra glas rødvin begge dage, altså det der landede i glasset, når hun hældte op, vi tørrede en del op fra bordet hver gang hun puttede noget i vores glas.