Hotels.com
124 US$
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt d. 8. november 2021

Har brugt Comwell adskillige gange, både i privat og forretningsøjemed, og altid været glad for hotellet.
Boede denne gang på Business værelse, hvilket var rigtigt godt. Kunne dog ønske en hel topmadras eller rigtig dobbeltseng. DobbeltSengen består af to sammensatte senge.
Dog var denne gang problemer med bord på restauranten, og ingen a’la carte menu.

Værelsestip: Vælg så langt væk fra indgang som muligt, der kan være støj fra gangen.
Dato for ophold: november 2021
Tak, jacobtV5047KR
Anmeldt d. 25. oktober 2021 fra mobile enheder

Super lækkert hotel med enormt service mindede reception. De hjalp os med alt og gjorde det med et smil. Morgenmadsbuffet er enorm lækker og stedet rigtig flot. Gode rummelige værelser med terrasse. Vi vil helt sikkert komme tilbage. Vil helt klart anbefale dette hotel.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Odyssey60361405003
Anmeldt d. 24. oktober 2021

Pæne og rene omgivelser, ro og god atmosfære på hele hotellet.
God mad og god servering - dejligt koncept.
Stort og nyrenoveret værelse, - virkelig gode madrasser, desværre er ekstra hovedpuder ikke tilgængelig - fås i reception. Hovedpuder kan med fordel forbedres!

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, lisbethd757
Anmeldt d. 3. oktober 2021

Dejligt værelse med altan og udsigt over Middelfart og begge broer. Dejlig stor morgen buffet . Dejlig 2 retters menu begge dag. ( vort ophold var købt som 2 nætters ophold med morgenmad og 2 rettes aftenmad)
På trods af hotellet centrale placering ved motorvej og indfaldsvej hører man intet på værelset.

Dato for ophold: september 2021
Tak, 915jenserikj
Anmeldt d. 13. september 2021

Ingen tvivl om at det er en Comwell hotel, men alligevel mangler der noget! Skuffet at man i receptionen ved check in skal mødes med en kommentaren " OG det var KUN EN overnatning" intet som kunne indikere lidt humør eller lidt friskhed, næææ nej! blot en iskold lidt uartig konstatering som ikke høre hjemme hos et front disk personale...førstehånds indtrykket var allerede skudt i sænk! Ingen afskærmning imellem altanerne. En meget skuffende forret, Næsten for pineligt! en bunke skyllet salat med 4 knolde iskold rygeost... En forret som i vores verden absolut trækker ned i den samlede vurdering. Det er vi på ingen måde vant til hos Comwell
Baren er uindbydende og kedelig, indbyder på ingen måde til at sidde og nyde en drink. ligger et forkert sted, burde ligge i stueetagen. tjenerne virker en smule urutineret, mangler et blik for service og de små detaljer som er kendetegnet for Comwell.....ingen personlighed og service udover "kanten", man får kun lige til øllet og ikke en fis mere....igen, vi er vant på andre Comwell hoteller, ingen mulighed for kaffe på værelserne.

Værelsestip: Værelse nr 107 med udsigt er lækkert
Dato for ophold: september 2021