Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt ophold med vores sønner, var heldige at få den 2 retters menu på ankomstdagen selvom køkkenet var lukket.
Meget lækker morgenbuffet med mange lækre ting
Manglede kun aircon i denne varme det var svært at sove

Dato for ophold: august 2020
Tak, lise710
Anna Lise Doward, Andet hos Comwell Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2020

Kære Lise710,
Tak for din anmeldelse, vi er glade for at se at I overordnet set har nydt dit ophold.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang og ønsker jer en dejlig dag
Trine Falk Kristensen

Anmeldt d. 31. juli 2020

Det er med fornøjelse at jeg kan skrive denne udtalelse. Jeg vil gerne takke hotellet for Deres service til mine overnattene gæster ved min fødselsdag og et enormt flot morgenmads bord. Gæsterne satte stor pris den varierede morgenmad.

Tak, torngaard
Anna Lise Doward, Other hos Comwell Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Kære Torngaard,
Tak for den flotte anmeldelse.
Dejligt at se I har nydt opholdet/fødselsdagen hos os.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden god gang og ønsker dig en dejlig dag
De bedste hilsner

Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn beliggenhed og gode værelser, men absolut ikke tilfreds med de oplyste muligheder - og mangler på hotellet (ingen brug af restaurant og bar) pga corona tiden. Personalet i receptionen virkede meget stresset og fraværende.

Tak, helleb480

Kære helleb480,

Først og fremmest vil vi gerne beklage, at dit ophold ikke var som forventet.

Da du i din tilbagemelding giver udtryk for, en vis utilfredshed, vil din tilbagemelding blive drøftet dels med personalet og dels med ledelsen. Vi har i sinde, at kigge på den problemstillingen, som du her har gjort os opmærksom på.

I forhold til restauranten og bar:
Vores restaurant og bar er som du også bemærker i din anmeldelse, desværre lukket i denne periode grundet Covid19.
Årsagen til at de er lukket henover sommeren skyldes, at vi ved genåbningen af hotellet efter nedlukningen skulle beslutte os for hvorvidt, vi ville have restauranten åben for frokost og aftenspisning i sommerperioden.
Vi valgte at lukke dem og sende vores restaurant- og barpersonale på ferie, da vi havde udsigt til meget få gæster i perioden, da vi hovedsageligt er et konferencehotel.
I mellemtiden blev vi dog fuldt booket, men her var beslutningen taget og personalet sendt på ferie, og vi må jo desværre ikke tilkalde personalet i deres ferie.
Dog kan jeg oplyse at vores restaurant efter planen skulle åbne op igen d. 17/8-2020.

Vi beklager endnu engang din oplevelse og ønsker dig en god dag

Anmeldt d. 18. juli 2020

Skuffet over værelset, som var yderst enkelt indrettet og især badeværelset, som lugtede grimt. Altanen var utiltalende med en rende fyldt med gamle blade.
Desuden var der mange trapper og ingen elevator. Bagagen var besværlig at få ned på værelset, der lå langt væk fra P-plads, reception og restaurant

Tak, Vacationer145239

Kære Vacationer145239,

Først og fremmest vil vi gerne beklage, at dit ophold ikke var som forventet.

Da du i din tilbagemelding giver udtryk for, en vis utilfredshed, vil din tilbagemelding blive drøftet dels med personalet og dels med ledelsen. Vi har i sinde at arbejde med den problemstillingen, som du her har gjort os opmærksom på.

Vi beklager endnu engang din oplevelse og ønsker dig en god dag

Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har boet en nat her på vores Road trip rundt i Danmark
Fint hotel, god service, gode senge, super lækker morgenmad og fantastisk udsigt
Vi havde et familieværelse der faktisk er en lille “lejlighed” med to værelser med 4 reelle senge. Perfekt til en familieferie

Restauranten var lukket for aftensmad pga Covid-19, hvilket vi fik at vide i god tid. Hotellet har alle de nødvendige forholdsregler for at mindske smitten

1  Tak, Family_Asgreen

Kære Family_Asgreen,
Tak for den flotte anmeldelse.
Dejligt at se I har nydt dit ophold hos os.
De bedste hilsner