Anmeldt d. 9. december 2019

fik værelse op til en 400 personers julefrokost, med bas i væggene hele aften måtte skifte værelse kl 23.30 om aftenen pga. larm. blev lovet et nyt ophold som kompensation og pengene tilbage for vores overnatning. men næste dag mødte vi den mest forfærdelige og virkelig dårlig serviceminded receptionist som mente vi ikke kunne få det hele.. comwell Middelfart er ikke et sted man skal sætte sine ben..

Dato for ophold: december 2019
Tak, 399larsf
annalisedd, Front Office Manager hos Comwell Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. december 2019

Kære 399larsf,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager meget din oplevelse og tager kontakt til dig.

Trine Kristensen
Comwell Middelfart

Anmeldt d. 21. november 2019

En overnatning, kom sent god modtagelse. Godt værelse i hovedbygningen. Badeværelse ganske udmærket.
Morgenmaden først fra kl. 7.00 lidt sent synes jeg og flere andre.Så fik meget lidt morgenmad, da jeg kom kl. 6.30 der var ikke ret meget klar.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, clau0402
annalisedd, Receptionist hos Comwell Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2019

Kære clau0402,
Tusind tak for at du har taget dig tid til at evaluere dit ophold hos os. Vi sætter stor pris på dine kommentarer. Med hensyn til morgenmaden så er der ikke stor nok efterspørgsel hos os på at det skal være fra 6.30, men vi laver gerne en morgenmadsplatte til dig en anden gang, bare vi ved det senest aftenen før kl. 20.00.

Anmeldt d. 15. november 2019

Fantastisk forplejning på alle måder! Kan varmt anbefales! Personalet er superhjælpsomme, og man ligger så dejligt i de skønne senge. Dejligt med plads, gode faciliteter. Alt i top. Vi kommer her og holder kursus, og hotellet er på stikkerne hele tiden - det letter arbejdet.

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LightPacker470547
annalisedd, Receptionist hos Comwell Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. november 2019

Kære LightPacker470547,
Tusind tak for at du har taget dig tid til at evaluere dit ophold hos os og til at skrive uddybende om dine oplevelser.
Din feedback har virkelig stor betydning for os.
Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 8. november 2019 fra mobile enheder

Har boet her flere gange og alting fungerer bare godt. Super personale - søde og servicemindede. Dejligt værelse med god plads. Har formentlig fået årets bedste forret og kokken var så flink at afsløre opskriften på hans Kålsalat med chili og rygeostcreme - men nej, den afslører jeg ikke her. Der må man selv besøge restauranten og prøve den. Bon appetit - jeg vender tilbage en anden gang. Tak.

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, TKgentofte
annalisedd, receptionist hos Comwell Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. november 2019

Kære TKgentofte,
Tusind tak for din positive anmeldelse. Vi sætter virkelig stor pris på dine kommentarer og glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt d. 8. november 2019 fra mobile enheder

Gammelt, slidt og møgbeskidt!
4-stjernet hotel - det tror jeg næppe!
1-2 stjerner vil jeg sige.

Vandhanen trænger til rens, afløbet stoppet støv i flere millimeter, hullede møbler og plettede tæpper.
For dyrt i forhold til standarden

Rejsetype: Rejste alene
Tak, Bangdk

Kære Bangdk,
Tak for din anmeldelse. Vi beklager rigtig meget, at du har haft en dårlig oplevelse, men det er naturligvis ting, som ikke er vores vanlige standard, så dette skal der naturligvis følges op på.