Spændende game

Hvor meget sjov kan der være en kold sommeraften i Middelfart? En hel del hvis man deltager i et... læs mere

Anmeldt i dag
H N
Hyggelig aktivitet i Middelfart

Skæmmende marsvine oplevelse. Vi var et par gutter, der besøgte det her udendørs marsvinemysterie... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
anderss204
Middelfart, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 5. oktober 2023 fra mobile enheder

Sjov kombination med venne snak, gåtur og lidt hjernegymnastik. Velegnet til firmaarrangementer og andre samarbejdsting

Dato for oplevelse: oktober 2023
1  Tak, FamilienBjerg
Anmeldt d. 21. september 2023

Sjov måde at komme igennem byen på og en dejlig formiddag sammen med familien. Opgaverne var udfordrende, men Lars var klar til at hjælpe os gennem.

Dato for oplevelse: marts 2023
1  Tak, KarinF657
Anmeldt d. 17. september 2023

Sjovt og udfordrende escape game rundt i Middelfart. Spillet er gennemført med stor variation fra post til post. Prøv det 😊

Dato for oplevelse: september 2023
1  Tak, Janni_lund
Anmeldt d. 12. august 2023

En stor opfordring til at køre en tur til Middelfart og prøve Escape game udendørs. (Der er to niveauer).
Når man har store børn, kan det være svært at finde gode sommer aktiviteter. Dette er virkelig sjovt at lave sammen☀️

Dato for oplevelse: juni 2023
1  Tak, Lisbet L
Anmeldt d. 11. august 2023

Bedste team-building øvelse!
Sjovt, udfordrende, kreativt, konkurrencepræget (flere hold deltog), bæredygtigt.
Alt i alt total gennemført!
(Og meget passende med 1,5-2 timer til gennemførelse)

Dato for oplevelse: september 2022
1  Tak, Trine K