Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com176 US$
Hotels.com176 US$
Priceline176 US$
Travelocity176 US$
Orbitz.com176 US$
Tripadvisor176 US$
Anmeldt d. 17. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse. Skønt slot. Skøn mad og rigtig god service. Især vores tjener Roy gjorde det rigtig godt. Vil helt klart anbefalde stedet og vi kommer gerne igen.

Omgivelserne, parken og køkkenhaven er også en oplevelse i sig selv.

Dato for ophold: august 2021
Tak, 800luisaj
Ivan Markvardt, Andet hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2021

Kære gæst

1000 tak for besøget, og fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse her. Det sætter vi meget stor pris på. Vi er glade for at høre, I nød oplevelsen så meget, at I både vil anbefale vores sted og selv komme igen. Vi ser frem til at byde jer velkommen til endnu mere af det hele :)

Jeg giver naturligvis også din ros til videre til Roy ;)

Anmeldt d. 27. juli 2021 fra mobile enheder

Vi har været 3 dage på Hindsgavl med middag begge dage.
Vi har kun 1 klage - vi kan simpelthen ikke finde noget at klage over.
Værelserne er lækre og rene
Service i top - maden i top - alt topklasse
Vi kommer tilbage

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, 387regitzes
Ivan Markvardt, Andet hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Regitze

1000 tak for besøget og din tilbagemelding her, som vi sætter meget stor pris på. Vi tager naturligvis jeres klage over ikke at kunne finde noget at klage over til os. Og vi vil bestræbe os på at gøre det endnu bedre næste gang, sådan at I muligvis vil kunne opleve, at dette besøg måske alligevel liiiige manglede en lillebitte smule :) Vi ser under alle omstændigheder frem til at byde jer velkommen her snart igen.

Anmeldt d. 24. juli 2021

Hindsgavl skal have al mulig ros for at danne ramme om et dejligt bryllup for vores søn og svigerdatter. Utroligt smukke omgivelser, flot udsmykket lade til festen, glimrende mad, dejlige værelser, ikke en finger at sætte på noget - selv spritdispenserne var i lækkert design. I skal også have stor tak for hjælp til brudeparret med covid-udsættelsen af planlagt bryllup i 2020, det var en stor lettelse for dem, at de kun har mødt forståelse og konstruktive løsninger fra jer. Det var en vidunderlig bryllupsfest, og Hindsgavl kan virkelig anbefales som ramme for livets helt store dage:)

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 952benten

Kære gæst

1000 tak for din feedback her, som vi er utrolig glade for. Det er dejligt at høre, I alle havde et perfekt bryllup trods de benspænd, som COVID-19 havde lagt ud undervejs. Jeg lader din ros gå videre til alle i huset og håber, at vi også kan byde dig velkommen på Hindsgavl Slot snart igen.

Anmeldt d. 13. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig uovertruffen overnatning på slottet.
Værelset var fint, rent og hyggeligt. Maden var “to die for”! Den røde tråd her er hjemmelavet, lokalt og udsøgt, og både middagen og morgenmaden ramte plet her. Perfekte portioner til middagen, og alt hvad hjertet overhovedet kunne begære til morgenmaden. Servering og servicen til topkarakter.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Dorte S
Ivan Markvardt, Andet hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juli 2021

Kære Dorte

1000 tak for besøget og din feedback her, som vi sætter meget stor pris på. Vi er glade for, at du har nydt det hele, og vi håber at kunne byde dig velkommen på Hindsgavl Slot snart igen :)

Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

Her er enestående smukt. Slot som er omdannet til hotel og restaurant. Værelse i sidefløjen er lidt gammeldags og mørk. Men også charmerende med kik til haven. Middagen indtages i Laden som er smuk restaureret og kan rumme flere hundrede mennesker uden at det føles sådan. Dejlig mad med venlig og opmærksom betjening. En tur rundt i haven og køkkenhaven er et must. Smukkere fåes vist ikke med kik til Lillebælt. Slot og have er meget velholdte.

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, 621larsm
Ivan Markvardt, Andet hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2021

Kære Lars

1000 tak for besøget og din anmeldelse her, som vi er meget glade for. Det er godt at høre, I har nydt det hele. Vi håber at kunne byde jer velkommen på Hindsgavl Slot snart igen.