Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Pæn velkomst i reception.
Værelse som forventet.
( Men et usædvanligt og meget ubekvemt lavt toilet. Det bør straks ændres, trods det, at det sikkert skal signalere “gamle dage” )
Og kun lunkent vand i bruserne. Både morgen og eftermiddag/ aften.

Vi havde bestilt 3 overnatninger, hvoraf en blev forstyrret af, at der i bygningen vi havde værelse, angiveligt blev tændt for varmen til efteråret.
Radiator udenfor vort værelse larmede så meget, at søvn ikke var muligt.
Vi blev efter henvendelse i reception tilbud et andet værelse.
Men da klokken var mere end 22 og det betød at vi skulle pakke alt sammen valgte vi på lovning af en kompensation at blive.
Larmen varede fra kl 22.00 til 03.00.

Vi havde bestilt en middag på slottet en aften som var milevidt fra en “slotsmiddag”.
Meget unge og uøvede tjenere, som ved samtlige 4 borde i lokalet snøvlede sig gennem en præsentation af forretten og ved alle 4 borde fik sagt tomater i stedet for jordbær.
“Tomater, øh nå nej jordbær”
Vi bestilte rose vin og blev spurgt om vi kunne drikke vores rødvin af de glas der stod på bordet. Nu havde vi jo sådan set lige bestilt rose vin. Men ja.
Om årsagen til spørgsmålet var at man ikke gad hente andre glas vides ikke.

Med flere andre små ting der ikke var som forventet, må det blot konstateres at dette ingenlunde er et slot.
Der er langt op til den liga.

Det er et sted som primært drives til event arrangementer, teambuilding mm.
Det mærkes tydeligt at det er der indtægten kommer fra.

Et lidt træt sted der efter min mening ikke bør kaldes sig et slotsophold.
Dertil er der langt.
Det kræver blandt andet nærvær fra personalet - en fornemmelse af at man som gæst er i centrum.
Den følelse kom ikke frem på noget tidspunkt.
Og på afrejse dagen blev vores 3 dages ophold kompenseret med et afslag på sølle 295,00 kr.
For den nat vi næsten ingen søvn fik.

Vi kommer IKKE igen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Vinter45
Ivan Markvardt, Andet hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede for 5 uger siden

Kære gæst

Tak for besøget, og fordi du har taget dig tid til at give din feedback.

Jeg er ked af at læse, at opholdet ikke har levet op til jeres forventninger, og at I ikke har lyst til at besøge os igen. Vi tager kritikken til os og vil bruge den til at forbedre os og skabe endnu bedre oplevelser for vores gæster.

Anmeldt d. 12. september 2020

En rigtig dejlig oplevelse - stedet velkomst - dejlig mad - aften og morgen.
Rart af få en god præsentation af maden og lækker vin. Også morgenmaden var rigtig god.
Venlig personale i receptionen og restauranten.

Dato for ophold: september 2020
Tak, bgelmer

Kære gæst

Mange tak for besøget og din anmeldelse her, som vi sætter stor pris på. Vi er glade for at høre, I havde en rigtig dejlig oplevelse. Og vi håber, at I har lyst til at besøge os igen en anden god gang.

Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Vi havde et helt fantastisk ophold. Vi overnattede en enkelt nat, men kunne snildt have brugt en overnatning mere. Personalet i receptionen var fantastisk søde og imødekommende, værelset var lækkert, maden var fantastisk og omgivelserne var helt utrolig smukke og idylliske. Vi gik en lang tur efter aftensmaden, fik pulsen helt ned, og glemte næsten tid og sted. Så skønt.
Aftensmaden og ikke mindst betjeningen var helt unik. SÅ lækker mad og vin, og SÅ søde og dygtige tjenere og kokke. Også morgenmaden var helt utrolig lækker og frisk, og med masser af lækre ting at vælge imellem.
Vi var i en lille boble af glæde og begejstring, da vi tog derfra. Vi kommer helt sikkert igen. Meget anbefalelsesværdigt

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 575camillak
Ivan Markvardt, Andet hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. september 2020

Kære Camilla

1000 tak for besøget og din dejlige anmeldelse her. Jeg er glad for at høre, I har nydt det, og I skulle da have taget en overnatning mere.

Vi ser allerede frem til at byde jer velkommen i glædesboblen igen.

Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejligt ophold i de skønneste omgivelser. Værelserne er ikke overdådige for et slotsophold at være. Maden er super veltillavet af de friskeste hjemmedyrkede råvarer. Både middag og morgenmaden.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 849susannem
Ivan Markvardt, Andet hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2020

Kære Susanne

1000 tak for besøget og din anmeldelse her, som vi sætter stor pris på. Jeg er glad for at læse, at du har haft et rigtig dejligt ophold med god mad. Skulle du have lyst til at besøge Hindsgavl Slot igen, hvilket jeg naturligvis håber, hjælper vi gerne med at booke en anden type værelse, som måske lever bedre op til dine ønsker. Du skal I så fald blot kontakte os ved booking.

Anmeldt d. 17. august 2020

Indledningsvist skal det slås fast, at omgivelserne omkring Hindsgavl er fantastiske, og de ansatte bestemt er serviceminded. Når der alligevel skal strøs noget malurt i bæret, skyldes det, nogle værelser ganske enkelt er for små, og der er tilmed proppet rigtigt mange og tunge møbler ind i værelset. Dette specielt henset til, at Hindsgavl er et 4* hotel. Vi boede i nummer 132. Forholdet blev meddelt receptionen ved afgang. Her var kommentaren, at det er et gammelt slot, som har flere små værelser, men at man altid er velkommen til at kontakte Hindsgavl efter online-bestillingen, for at gøre opmærksom på, at man ikke ønskede et lille værelse. Her var det nok at foretrække, at Hindsgavl ved bookingen (tlf/online) gør opmærksom på, at der er store forskelle i værelsesstørrelserne. Vi var på vores første besøg og kendte ikke til forholdet...☹️
Madmæssigt levede besøget ikke helt op til forventningerne. Vores ophold inkluderede en 3-retters menu. Forret og dessert var dejlige, men det lykkedes kokken at gøre vores svinemørbrad sej, hvilket i sig selv er en bedrift. God betjening under middagen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 154jesperj

Kære Jesper

Mange tak for besøget og din anmeldelse her.

Jeg er glad for at læse, at I har nydt omgivelserne og den gode betjening, men kan selvfølgelig godt se, at der er plads til forbedring. Vi vil bruge din feedback til at blive bedre, og det håber jeg, I vil opleve, hvis I skulle have lyst til at besøge os igen en anden god gang.