Det er nu et par gange jeg har været til store kurser - som lokalerne er perfekte til.
Denne gang var det første gang et mindre kursus med overnatning.
Det er virkelige fede lokaler og værelset. Og natur omgivelserne er jo virkelige smukke
Skønt med mange typer luksus kaffer at vælge mellem. Snacks i løbet af dagen var lidt sparsomme denne gang - og ret kedelige kager.
Middag er i hyggelige romantiske lokaler på slottet.
Middelmådig menu og vin fik vi.
Morgenmads buffet ok, ikke det helt store udvalg.

Se her billede af værelse med spændende indrettet brusekabine.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, breezed2015
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Tusind tak for din super fine og ærlige anmeldelse efter dit ophold hos os. Vi er glade for, at det var en god kursusoplevelse og at værelset faldt i din smag. Vores staldværelser er meget unikke med den spænende indretning og arkitektoniske udførsel - nævn gerne at du foretrækker disse værelser såfremt du kommer igen.

Vi har noteret dine kommentarer vedr. forplejningen. Det er korrekt at morgenmadsbuffeen ikke har et kæmpe stort udvalg - det er fordi, at køkkenet har valgt at ligge vægt på at udvalget er hjemmelavet af de bedste råvare.

Vi håber at få fornøjelsen af dit besøg igen.

Anmeldt d. 19. februar 2020

Meget fin service alle steder. Både reception og i restauranten, og ikke mindst turen lørdag eftermiddag med guide. Dejlig 4 rettes menu og personalet i restauranten fortæller både menuen og vin hver gang en ny ret kommer. Dejlig juniorsuite, dejlig rent og nydeligt. God information både før og under ophold.
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: februar 2020
Tak, slotsophold
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2020

Tusind tak for din super fine anmeldelse af jeres weekendophold på Hindsgavl Slot. Vi er meget glade for, at i havde et dejligt ophold og nød vores service i alt fra velkomst i receptionen, guidet gåtur, tjenernes præsentation til middagen samt rengøring på værelset. Vi sætter stor pris på jeres anbefaling og håber i vil besøge os igen.

Anmeldt d. 21. januar 2020

Hindsgavl er bare et godt sted at holde konferencer. Udover de flotte omgivelser, som har utrolig charme året rundt, fungerer det der skal fungere bare, som f.eks. AV-udstyr, lyd samt lækker forplejning.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 781mettep
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2020

Kære Mette,

Tusind tak for din flotte anmeldelse af Hindsgavl Slot - det sætter vi stor pris på. Vi er glade for, at du har været glad for at afholde konference hos os. Det er dejligt at vide, at alle de praktiske ting spillede og at vores dejlige omgivelser også er blevet nydt under opholdet.

Vi håber at byde velkommen igen snart.

Anmeldt d. 12. november 2019 fra mobile enheder

Allerede da vi nærmede os hotellet af den smukke allé, der fører op til Hindsgavl Slot, fik vi en fornemmelse af, at vores weekendophold måske ikke ville blive helt det vi forestillede os. Der var mange, der skulle samme vej denne lørdag eftermiddag, og da vi nåede frem til parkeringspladserne og så de mange biler, blev vi bekræftet i, at vi nok skulle indstille os på en weekend i selskab med endog rigtig mange andre gæster. Det er egentlig naturligt nok, for Hindsgavl er først og fremmest et stort konferencehotel, og når man har så meget kapacitet og så mange kvadratmeter til rådighed, kan man ikke bebrejde nogen, at man prøver at udnytte det mest muligt, når konferencegæsterne er rejst hjem. Desværre betyder det, at oplevelsen og opholdet bliver lidt upersonlig og fabriksagtig - og ikke i overensstemmelse med det brand, som Hindsgavl har formået at sælge sig selv på.

Det starter med værelserne, hvor det vi fik anvist, nok er det mindste hotelværelse, jeg har set nogensinde. Ikke engang de små hotelværelser, man typisk støder på i Paris, kan måle sig med værelset på Hindsgavl, som jeg ikke vil anbefale til personer med klaustrofobi. Det kan måske til nød gå en enkelt nat, men det er faktisk pinligt, at man vil sælge den størrelse værelse til den pris. Det var så den første burhøns-oplevelse, som Hindsgavl bød på men desværre ikke den sidste.

Det fortsatte til middagen, hvor vi - sikkert som de fleste andre gæster - skuffede måtte konstatere, at den ikke skulle indtages i den smukke hovedbygning, men i restaurant Louise i Laden. På Hindsgavl Slots hjemmeside er der billeder af hovedbygningen, og det er god marketing, men det er også uærligt, for det er ikke der tingene foregår. Det skal siges, at det nævnes på hjemmesiden, at middagen finder sted i restaurant Louise i Laden, men jeg tror alligevel det overrasker de fleste gæster. Det er svært at beskrive den særegne oplevelse, det er at spise i Laden. Der er tale om et lokale med gigantiske proportioner, som det er nærmest umuligt at skabe noget, der ligner en stemning i. Det svarer lidt til at spise middag i Brøndbyhallen, eller at være til halbal, dog uden musik. Glem alt om en intim hyggemiddag eller en romantisk date, ikke mindst fordi Hindsgavl har valgt at udnytte pladsen til det absolut yderste. For det første ser bordene i restauranten ud til at være valgt efter samme kriterier som værelserne, dvs de er små - meget små - og for det andet står de så tæt, at man bare kunne have stillet 25 langborde op og bænket folk på rad og række, for man sidder lige så klemt, og hvad enten man vil det eller ej, kommer man helt tæt på de omkringsiddende gæster. Så man må sige, at burhøns-konceptet forfølges konsekvent fra værelse til restaurant, og hotellet kunne passende skifte navn til Hindsgavl Folkekøkken - vi er i hvert fald meget langt fra, hvad man forventer, når ordet “slot” indgår i navnet. Når man så i øvrigt vil lege restaurant i den skala, må man sørge for, at alt er dimensioneret efter forholdene. Det var ikke tilfældet her, der var alt for få tjenere, og dem der var, var usikre og uerfarne. Vi ventede 40 minutter på den første ret, og det går altså ikke i denne halvvoksne prisklasse. Maden var faktisk rigtig god, men det er ikke nok til at rette op på helhedsindtrykket - Hindsgavl dumper big time og vi kommer ikke igen.

Dato for ophold: november 2019
Tak, TriumphDK
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. november 2019

Vi er oprigtigt kede af, at læse jeres anmeldelse efter jeres besøg på Hindsgavl Slot. I har ret i at den weekend, jeg formoder i besøgte os, var travl da vi var fuldt bookede på hotellet og størstedelen af vores gæster var på weekendophold. Med den kapacitet vi har, betyder det at vi ikke har plads til, at bespise alle vores gæster i stuerne på slottet hvorfor middagen indtages i Restaurant Louise i Slotsladen. Rigtig mange af vores gæster synes, at det er hyggeligt at spise i vores smukke ladebygning, så vi er oprigtig kede af at høre, at det ikke gør sig gældende for jer. Som i selv nævner, har der på intet tidspunkt været angivet, at middagen serveres i stuerne på slottet da i bookede opholdet. Dog vil vi gøre opmærksom på, at man til hver en tid er velkommen i vores charmerende hovedbygning – vi anbefaler at gå ind og kigge om formiddagen efter morgenbufféen hvor der oftest er en rolig stemning. Vi er kede af, hvis vi ikke har været gode nok til at gøre opmærksomme på dette ved ankomst og det vil vi tage med videre i vores evaluering.
Hvad angår værelsets størrelse, så varierer disse meget da bygningerne er fredede og dermed har vi ikke mulighed for, at ændre på størrelsen. Det er altid en mulighed at opgradere og dermed få et lidt større værelse – dette er vi naturligvis meget kede af, at vi ikke har gjort jer opmærksomme på ved booking og vi ville ønske i havde nævnt det ved ankomst – da ville vi have forsøgt at finde et passende værelse til jer.

Generelt gør vi et stort arbejde ud af, at forventningsafstemme med vores gæster inden ankomst – både i vores markedsføring af weekendophold samt ved booking så vi er kede af, at i føler det har været uærlig markedsføring fra vores side.

Vi er dog glade for, at i synes maden var god.

De Bedst Hilsner

Anmeldt d. 8. november 2019

Fejerede fødselsdag med ophold. Dejligt ophold i rigtig fine og spændende omgiverlser, såvel inde som ude. Maden var veltillavet, med god vin som passede til retterne. En virkelig god og høflig betjening på et fagligt højt niveau.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Louis H
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2019

Kære Louis,

Tusind tak for din flotte anmeldelse af Hindsgavl Slot - det sætter vi meget stor pris på! Vi er glade for, at vi var med til at danne rammerne om en god fødselsdag for dig. Vi takker for dine rosende ord om personalet - det gør os stolte.

Vi håber snart, at du besøger os igen,

Rigtig god weekend.

De Bedste Hilsner, Julie Lund Hindsgavl